Undgå Computersalg.dk

Webshop/producenter d.  13. oktober. 2014, skrevet af Schmidter
Vist: 4176 gange.

Schmidter
 
Superbruger
Tilføjet:
13-10-2014 12:58:47
Svar/Indlæg:
155/75
Hej Hwt.

Jeg synes det ville være min pligt at vidergive mine for nylige meget dårlige erfaringer med køb fra dette sted.

Jeg klagede over et tastatur jeg havde købt, det har åbenbart en medfødt bygningsfejl, og vipper derfor. Mine forældre har det samme tastatur, og det vipper skam ingensteder, prøvede på alle flader, det vippede.

Da jeg sendte det retur ville de ikke tage det tilbage, og sagde det ingenting fejlede. Eller de sagde at det "kunne virke som om det vippede". Flot måde at sige det på. :p Så intet nyt tastatur til mig, inden jeg havde fået dette på plads havde jeg DESVÆRRE allerede fået bestilt et nyt tastatur, det brugte jeg i omkring 30 minutter, og fik så ondt i mine fingre, så jeg tænkte, det må jeg desværre også sende tilbage.

Nu har jeg lige modtaget mail fra dem, om at jeg får 150 kr mindre tilbage for det end jeg gav. Det har jeg aldrig nogensinde oplevet før i ALT min tid som forbruger. Det er helt håbløst, når først de har lagt dig i deres "sorte bog" så vil de blive ved med at fucke dig over igen og igen.

Undgå at købe der under alle omstændigheder, for at undgå at havne i samme situation som jeg.

Skal dog siges jeg MANGE gange før har købt hos Computersalg (Og MANGE andre hjemmesider) Og havde aldrig før haft nogle problemer. Men ville lige dele dette, og hvis i først klager en masse hos dem, så vil de som sagt blive ved med at fucke dig over, ren magtliderlighed hos deres personale, og ekstremt uprofessionelt.

Håber jeg har hjulpet andre fra at komme i lignende sitation i fremtiden, og ha' en rigtig god dag. :)


Tråden blev redigeret 2 gange, sidst af Schmidter d. 13-10-2014 13:02:58.
mfcods
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-10-2014 13:03:56
Svar/Indlæg:
4216/223
wauw.. bare pga et keyboard
Har ingen problemer haft med ting fra computersalg endnu, og eftersom at der pt er bedre service hos dem end bjtrading, vil jeg fortsat handle hos dem


Schmidter
 
Superbruger
Tilføjet:
13-10-2014 13:08:34
Svar/Indlæg:
155/75
Hver sin egen. :)

Ville bare advare andre, da jeg aldrig har oplevet så dårlig service. Ville endda have klaget til forbrugerklagenævnet, desvære tager de kun klager ind ved køb over 800 kr. :p Jeg ved nemlig jeg har ret, men da jeg desværre ikke kan klage, er der desværre intet at gøre, end at fortælle dem hvor skidt jeg synes det er, og sprede ordet.

Som jeg skrev havde jeg aldrig før haft nogle probleer hos dem, og var meget tilfreds. Men synes det her er under alt kritik.

Og det er som jeg skrev 2 tastaturer de har fucked mig over med, det første ville de SLET IKKE bytte, og det havde endda en bygningsfejl? Det andet vil de dog bytte, men ved 150kr som tab.

Har mange gange før måtte bytte noget jeg har haft oppe som desværre ikke virkede for mig, af den ene eller anden grund. Men aldrig før prøvet at jeg ikke fik FULD RETURRET, som det jo hedder. :p Varen stod stadig som ny og med alt o boksen som da jeg købte den. Og sendte den tilbage under en uge efter jeg modtog den.


Invzr
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-10-2014 13:10:57
Svar/Indlæg:
1229/130
Altså jeg har også købt hos dem mange gange uden problemer. Men jeg er ikke helt med på hvorfor det har noget som helst med sagen at gøre, om tastaturet vipper eller ej? Du har vel sendt det tilbage indenfor de 14 dages returret? Og ligesådan med det andet tastatur du købte. De skal efter loven give dig det fulde beløb tilbage, synes det lyder lidt mærkeligt..


Schmidter
 
Superbruger
Tilføjet:
13-10-2014 13:17:04
Svar/Indlæg:
155/75
Det første som vippede, det fik jeg desværre ikke sendt retur indenfor 14 dage. (lider af depression og havde intet overskud lige efter jeg købt det)

Det andet tastatur sendte jeg tilbage efter lidt under en uge. Så det skulle jeg jo have fuld returret på. Det andet burde de jo stadig bytte, da det havde en medfødt fejl. Det var jo stadig under de 2 års garanti man har.


Lyngze
 
Redaktionsassistent
Tilføjet:
13-10-2014 13:17:28
Svar/Indlæg:
686/80
Vil også mene at der under alle omstændigheder må være tale om brug af de 14 dages fuld returret, så du ikke burde have noget som helst ikke klemme hos dem.


Pelinox
 
Superbruger
Tilføjet:
13-10-2014 13:20:50
Svar/Indlæg:
949/9
Nu er det jo bare sådan, at de blot følger loven. Hvis de mener produktet har mistet værdi, er de i deres fulde ret til kun at tilbagebetale noget af beløbet.

Jeg har handlet med Computersalg mange gange, og har endda oplevet de har taget imod defekte vare efter garantien var udløbet.


Nexan
 
Overclocker
Tilføjet:
13-10-2014 13:23:08
Svar/Indlæg:
68/10
Der er jo kommet nye regler:

https://www.emaerket.dk/forbru...

Det kan måske være årsagen til at de ikke tilbagebetaler det fulde beløb.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Nexan d. 13-10-2014 13:25:28.


Schmidter
 
Superbruger
Tilføjet:
13-10-2014 13:26:13
Svar/Indlæg:
155/75
Ja ikke? det hedder jo FULD returret.

Her er beskeden jeg modtog:

"Kære Kunde

Du har valgt at sende et produkt retur der har været åbnet.
Hvis vi skal tage det retur medfører det en værdiforringelse som vi har vurderet til DKK 150,00
Vurderingen er baseret på vores gensalgsmuligheder, da vi ikke kan sælge produktet som værende nyt, og derfor vil sætte det til salg som et outlet produkt med tilhørende nedslag.

Svar venligst retur om du kan accepterer ovenstående, eller om vi skal sende produktet retur til dig.
Læs meget mere om de nye returregler for varekøb over nettet i vores handelsbetingelser (http://www.computersalg.dk/tx/... ) eller på emaerket.dk (http://goo.gl/7IAQt7 )

Med venlig hilsen
ComputerSalg.dk

Martin C."

Jeg quoter lige dette på deres forretningsbetingelser. under sektionen: Fortrydelsesret. "Med andre ord - du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik."

Det kan jeg se, men der er ihvertfald IKKE fuld returret. Jeg overvejer om jeg skal skrive en hurtig anmeldelse igen på trustpilot med min anden emailadresse. De vil HELT SIKKERT skrive noget provokerende tilbage såsom "Nårh det er så din anden anmeldelse, så du har rigtig nok taget dig de 5 minutter det tog at lave en anden profil med din anden e-mail adresse. xD sådan noget uprofessionelt crap. Siden tillader nemlig ikke anmeldelse for hvert køb, og smed dem allerede 1 stjerne for købet af det vippende tastatur. :p

Der er jo kommet nye regler:

https://www.emaerket.dk/forbru...

Det kan måske være årsagen til at de ikke tilbagebetaler det fulde beløb.

Nexan skrev d. 13-10-2014 13:23:08


Hvor står der vedrørende om at de ikke skal give pengene FULD retur ved vare?


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Schmidter d. 13-10-2014 13:28:52.


Nexan
 
Overclocker
Tilføjet:
13-10-2014 13:31:16
Svar/Indlæg:
68/10
Tjek punkterne:

"Hvor lang fortrydelsesret har jeg?"

"Er det rigtigt, at jeg nu må fortrydet købet, efter jeg har taget varen i brug?"

"Hvordan beregner den erhvervsdrivende værdiforringelsen af varen, som jeg har taget i brug?"


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Nexan d. 13-10-2014 13:32:17.


Pelinox
 
Superbruger
Tilføjet:
13-10-2014 13:31:48
Svar/Indlæg:
949/9
#8 Prøv du nu at læs det link som er #7. De er i deres fulde ret til at gøre som de nu engang gør.

Det står i punkt 4 under "Fortrydelsesret".


Schmidter
 
Superbruger
Tilføjet:
13-10-2014 13:33:19
Svar/Indlæg:
155/75

#8 Prøv du nu at læs det link som er #7. De er i deres fulde ret til at gøre som de nu engang gør.

Det står i punkt 4 under "Fortrydelsesret".

Pelinox skrev d. 13-10-2014 13:31:48


Fandt det, skulle lige læse lidt dernedaf. :) Var distraheret af en masse beskeder, så læsningen var ikke så hurtig.


Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Schmidter d. 13-10-2014 13:39:50.


zubrowka01
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-10-2014 13:40:05
Svar/Indlæg:
867/18
Læs dette, og henvis eventuelt computersalg til det:
http://www.forbrugerombudsmand...

Det er klokkeklart - selvfølgelig må du tage det ud af emballagen, for at kunne afprøve det - det er, ifølge loven, ikke værdiforringelse. Computersalg tager fejl her.

Derudover, hvis det er sådan at tastaturet vipper - så er det slet ikke en retursag, men en reklamationssag. Du har et tastatur magen til - det vipper ikke. Det nye vipper. Ergo, er der noget galt med det nye.


Pierre3400
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-10-2014 13:41:25
Svar/Indlæg:
1599/100
Jeg har haft 3 RMA sager igennem dem nu, 1x bundkort og 2x GPU'er.

Bundkort, tog din tid, men det var dødt, så det var ikke det store at rafle om, det var bare AsRock som hang med bremsen.

Først GPU. Under 2 ugers turn around, fra indsendt til nye kort var modtaget, intet at sætte en finger på.

Seneste, var også en GPU, og her pressed jeg meget på, de forløbs tiden blev længere og længere. De valgte at kreditere mig fulde beløb, som vist nok var i samarbejde med leverandør/producent, gad ikke rode mere i sagen.

Så nej, der er ikke så store problemer med dem.

Ud over det, så er Martin sgu flink og hjælpsom at snakke med, han tag sig tiden til at sørge for kunden.

Bortset fra det, så har du stadig ikke nævnt hvilket Keyboard vi taler om.


Pelinox
 
Superbruger
Tilføjet:
13-10-2014 13:41:37
Svar/Indlæg:
949/9
#11 Ved ikke hvorfor du hænger ved dit "FULD returret". Der står klart og tydeligt, at du måske skal hæfte for en eventuel værdiforringelse af varen.

Du kan stadig få det fulde beløb retur, såfremt butikken vurdere de kan sælge det til nypris, og at der ikke er tegn på brug.

#12 Nu ved vi jo intet om hvordan #0 har behandlet det tastatur, som han har returneret.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Pelinox d. 13-10-2014 13:43:25.


martinta
 
Senior Skribent
Tilføjet:
13-10-2014 13:43:30
Svar/Indlæg:
2826/100
#8

har du læst lidt længere nede i deres betingelser?? 🙂

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug. Varen skal være uden skader, uden tegn på slid, uden ridser samt i rengjort og pæn stand. Vær derfor omhyggelig når du pakker varen ud, undlad at fjern beskyttende folie/plast mm og forsigtig så du ikke får lavet ridser eller mærker. Produktet skal gerne se ud som du selv vil forvente at en fabriksny vare ser ud - Kort sagt som da du modtog den.
Ved køb af produkter i produktgrupper hvor emballagen udgør en væsentlig del af produktets nyværdi, er den intakte originale emballage altid en væsentlig del af varens værdi. Emballagen skal derfor på de nævnte produktgrupper altid sendes med retur, for at betingelserne for fortrydelsesretten er opfyldt;
Computere, printere, netværksenheder, Hi-Fi--udstyr, kamera, videokamera, scannere, radio, TV, video-udstyr, GPS-udstyr, spilkonsoller og selvstændige hardware enheder.

I tilfælde af værdiforringelse fratrækkes dette beløbet som refunderes.


Har handlet ved computersalg mange gange, og pt. aldrig haft problemer, den måde de har reageret på i #0 er inden for de rammer det er tilladt for dem.

Hvis jeg eks. købte et tastatur og betalte fuld pris men jeg kunne se det var blevet brugt ville jeg da blive ret utilfreds, så jeg kan sagtens følge dem i at de vælger at udnytte ændringen i loven nu hvor de har fået den mulighed.


Schmidter
 
Superbruger
Tilføjet:
13-10-2014 13:49:23
Svar/Indlæg:
155/75

Læs dette, og henvis eventuelt computersalg til det:
http://www.forbrugerombudsmand...

Det er klokkeklart - selvfølgelig må du tage det ud af emballagen, for at kunne afprøve det - det er, ifølge loven, ikke værdiforringelse. Computersalg tager fejl her.

Derudover, hvis det er sådan at tastaturet vipper - så er det slet ikke en retursag, men en reklamationssag. Du har et tastatur magen til - det vipper ikke. Det nye vipper. Ergo, er der noget galt med det nye.

zubrowka01 skrev d. 13-10-2014 13:40:05


Mange tak for din post.

Jeg har prøvet at skrive til dem for at informere om de regler og quotede dette i min besked til dem.

"Kunden må åbne emballagen for at undersøge varen, når der er tale om en vare, der normalt er udstillet i en fysisk forretning.

Hvis kundens håndtering af varen ikke går ud over, hvad man har lov til i en forretning, kan du ikke foretage fradrag for en eventuel værdiforringelse. Du må derfor acceptere, at du skal lægge varen ordentligt på plads i pakken, tørre eventuelle fedtfingre af og lukke emballagen til igen, uden at du kan foretage fradrag for de udgifter, der er forbundet med det."

Ja det var nok også en reklamationssag det med tastaturet som vippede. Men uanset hvad så ville de ihvertfald ikke sende mig et nyt eller få det lavet. Det er dog ikke mig der har det andet, det andet er også købt i mit navn og bestilt fra mig, men jeg gav det til mine forældre.

#8

har du læst lidt længere nede i deres betingelser?? 🙂

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug. Varen skal være uden skader, uden tegn på slid, uden ridser samt i rengjort og pæn stand. Vær derfor omhyggelig når du pakker varen ud, undlad at fjern beskyttende folie/plast mm og forsigtig så du ikke får lavet ridser eller mærker. Produktet skal gerne se ud som du selv vil forvente at en fabriksny vare ser ud - Kort sagt som da du modtog den.
Ved køb af produkter i produktgrupper hvor emballagen udgør en væsentlig del af produktets nyværdi, er den intakte originale emballage altid en væsentlig del af varens værdi. Emballagen skal derfor på de nævnte produktgrupper altid sendes med retur, for at betingelserne for fortrydelsesretten er opfyldt;
Computere, printere, netværksenheder, Hi-Fi--udstyr, kamera, videokamera, scannere, radio, TV, video-udstyr, GPS-udstyr, spilkonsoller og selvstændige hardware enheder.

I tilfælde af værdiforringelse fratrækkes dette beløbet som refunderes.


Har handlet ved computersalg mange gange, og pt. aldrig haft problemer, den måde de har reageret på i #0 er inden for de rammer det er tilladt for dem.

Hvis jeg eks. købte et tastatur og betalte fuld pris men jeg kunne se det var blevet brugt ville jeg da blive ret utilfreds, så jeg kan sagtens følge dem i at de vælger at udnytte ændringen i loven nu hvor de har fået den mulighed.

martinta skrev d. 13-10-2014 13:43:30


Ser ud ti lat jeg skal købe fra ALMINDELIGE forretninger fra nu af så. Eller som sagt ikke fra Computersalg.dk ... Forhåbentlig hvis jeg kommer i samme sitation igen, med at skulle bytte en vare, vil jeg få det hele igen.

#11 Ved ikke hvorfor du hænger ved dit "FULD returret". Der står klart og tydeligt, at du måske skal hæfte for en eventuel værdiforringelse af varen.

Du kan stadig få det fulde beløb retur, såfremt butikken vurdere de kan sælge det til nypris, og at der ikke er tegn på brug.

#12 Nu ved vi jo intet om hvordan #0 har behandlet det tastatur, som han har returneret.

Pelinox skrev d. 13-10-2014 13:41:37


Jeg havde det ude af pakken. Bruge det i 20-30 minutter hvorefter jeg fik smerter i fingrene. Pakkede det tilbage i pakken og sendte det retur efter et par dage.


Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Schmidter d. 13-10-2014 13:53:52.


Schmidter
 
Superbruger
Tilføjet:
13-10-2014 13:55:58
Svar/Indlæg:
155/75
Synes min anden post blev for lang.

Jeg har haft 3 RMA sager igennem dem nu, 1x bundkort og 2x GPU'er.

Bundkort, tog din tid, men det var dødt, så det var ikke det store at rafle om, det var bare AsRock som hang med bremsen.

Først GPU. Under 2 ugers turn around, fra indsendt til nye kort var modtaget, intet at sætte en finger på.

Seneste, var også en GPU, og her pressed jeg meget på, de forløbs tiden blev længere og længere. De valgte at kreditere mig fulde beløb, som vist nok var i samarbejde med leverandør/producent, gad ikke rode mere i sagen.

Så nej, der er ikke så store problemer med dem.

Ud over det, så er Martin sgu flink og hjælpsom at snakke med, han tag sig tiden til at sørge for kunden.

Bortset fra det, så har du stadig ikke nævnt hvilket Keyboard vi taler om.

Pierre3400 skrev d. 13-10-2014 13:41:25


Det vippende tastatur var et fra Tesorotech?

Det nye jeg sendte retur var Razor Blackwidow Tournament Edition 2014.


Pierre3400
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-10-2014 14:49:07
Svar/Indlæg:
1599/100
Du vælger og vrager heller ikke i noget jeg betegner som gode keyboards til at starte med. Men du har fået den rette behandling, så forstår ikke din brok?


martinta
 
Senior Skribent
Tilføjet:
13-10-2014 14:54:54
Svar/Indlæg:
2826/100
#16

Problemet ved at handle i "almindelige" butikker er at de typisk har et meget begrænset udvalg.

Razer Blackwidow vil du nok godt kunne få i en normal butik, hvorimod tesorotech næppe kan findes nede i den lokale fona. Og får du dem til at bestille det hjem er det typisk med en "bestilte varer tages ikke retur" sticker.

Så tvivler på du bliver mere tilfreds af det.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af martinta d. 13-10-2014 14:55:05.


Sjakalen
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-10-2014 15:23:45
Svar/Indlæg:
1978/216
Jeg har da også handlet med dem adskillige gang gennem de sidste mange år uden problemer, har da også sendt retur vare til dem uden problemer. så 5 ***** til ComputerSalg fra mig 🙂 også har jeg jeg i den grad nydt turen til borup på biken 2 gang i år 😀 ❤

Jeg kan sku godt forstår at de forskelling butikker, bare bruger deres ret til at trække penge. det koster dem sku hver gang en vare er blevet åbnet, og kommer retur, og ikke længer kan sælges son en ny vare. jeg hader sku selv at modtage noget der har været åbnet! der er sku mange der i årevis har misbrugt deres retur ret totalt!! og bare bestiller vare, bare for at prøve en skide mus/tastatur af, også sender de det retur med en dårlig undskylning om et eller andet pis! og betaler de skid 35 kr i porto


Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af Sjakalen d. 13-10-2014 15:35:00.


Fritsen
 
Superbruger
Tilføjet:
13-10-2014 17:19:22
Svar/Indlæg:
37/2
Jeg vil egentligt bare tilslutte mig koret af folk der kun har haft gode oplevelser med ComputerSalg. Jeg synes generelt de handler efter sund fornuft, og leverer en fin service. Der bliver jeg ved med at handle.


AliasGus
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-10-2014 17:22:38
Svar/Indlæg:
1300/30
Jeg synes iøvrigt der er helt fint med de nye love. Synes det var helt vildt man kunne købe en vare, bruge den i 13 dage, og derefter sende den retur?! Her ser jeg selvfølgelig med butikkens briller på. Selvfølgelig skal der være en værdiforringelse hvis varen ikke er som ny (beskidt, fedtet, ridset, osv.) Alt andet er da ikke rimelig over for butikken.

Synes folk generelt flueknepper og udnytter disse regler til fulde uden tanke på hvad der egentlig er rimeligt.

Vær nu fair overfor butikken og så skal de sikkert nok også være fair over for dig. Ellers finder du bare et andet sted fremover. Der er fandme mange skodkunder derude der ødelægger det for os andre.


clokker
 
Superbruger
Tilføjet:
13-10-2014 17:35:28
Svar/Indlæg:
755/6
har kun haft en enkelt rma-sag gennem computersalg og den gik smurt.Bundkort af en acer bærbar brænd sammen efter 1½ år.Det spurgt om jeg vil kontakt acer eller om de skal gøre det. Jeg sagt at de gerne må gøre det og 2 uger sener fik jeg acer´n tilbage med skiftet bundkort.Fik super service hele vejen gennem. :yes:
har forresten selv haft en G15 tastatur som vipped.Har løst problemet ved at bøje den over bordkanten...så var den lige.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af clokker d. 13-10-2014 17:38:02.


c0olking
 
Superbruger
Tilføjet:
13-10-2014 18:05:13
Svar/Indlæg:
174/47
Tak for tippet, jeg har også tidligere haft problemer med lige præcis computersalg.dk - og jeg har ligeledes købt hardware hjem i snart tyve (20) år og deres serviceniveau er mærkbart ringere. Så tak for at opfriske min hukommelse.


Hapsdog1
 
Overclocker
Tilføjet:
13-10-2014 18:10:43
Svar/Indlæg:
294/19
jeg har også haft dårlig oplevelser med compersalg, derfor handler jeg altid hos komplet og caseking.


M.Beier
 
Passiv Hwt crew
Tilføjet:
13-10-2014 18:33:03
Svar/Indlæg:
2084/124
Her er min trustpilot vurdering af dem...

7. maj 2012
Gået ned af bakke

Super hurtig levering, god service, ikke noget fis med 1-2 dages levering og reelt 3-5 som med enkelte konkurrenter - her holdes der hvad der loves, hvilket bliver værdsat herfra.

EDIT:
Desværre lader det til service niveauet hos computersalg er gået stærkt ned af bakke, jeg bestilte d.15/10 en vare hos computersalg, denne oplyst som værende fjernlager vare, og leveringstid på 2-3 dage, pronte kom emailen med forventet levering torsdag d.18, jeg har ikke modtager nogle emails efterfølgende, og kan nu se på siden at den er skiftet fra d.19 til 22, uden at overveje at oplyse kunden herom, yderst kritisk, og det bliver derved sidste gang jeg vælger computersalg medmindre der ikke er nogle udveje..
Ved bestillingstidspunktet var de butikken med hurtigst levering, hvorfor jeg købte der, de var ikke billigst på det givne tidspunkt... Bestillingen blev tilmed annulleret hos en anden butik, så jeg føler mig godt nok holdt for nar af butikken.


mfcods
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-10-2014 18:47:34
Svar/Indlæg:
4216/223
#26 det går værre hos bjtrading end computersalg, imo

Bl.a fordi bj viser sig som og være billigst, men man får intet svar fra dem når man køber. Hvorimod CS giver besked med det samme, også om hvornår varen kan forventes og komme hjem


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af mfcods d. 13-10-2014 18:48:44.


Schmidter
 
Superbruger
Tilføjet:
13-10-2014 19:11:14
Svar/Indlæg:
155/75

Jeg synes iøvrigt der er helt fint med de nye love. Synes det var helt vildt man kunne købe en vare, bruge den i 13 dage, og derefter sende den retur?! Her ser jeg selvfølgelig med butikkens briller på. Selvfølgelig skal der være en værdiforringelse hvis varen ikke er som ny (beskidt, fedtet, ridset, osv.) Alt andet er da ikke rimelig over for butikken.

Synes folk generelt flueknepper og udnytter disse regler til fulde uden tanke på hvad der egentlig er rimeligt.

Vær nu fair overfor butikken og så skal de sikkert nok også være fair over for dig. Ellers finder du bare et andet sted fremover. Der er fandme mange skodkunder derude der ødelægger det for os andre.

AliasGus skrev d. 13-10-2014 17:22:38


Varen jeg havde købt var brugt i 20-30 minutter.

Efter jeg skrev dem beskeden om reglerne vil de nu sende mig alle pengene tilbage, så tak for hjælpen til zubrowka01 #12

Tak for tippet, jeg har også tidligere haft problemer med lige præcis computersalg.dk - og jeg har ligeledes købt hardware hjem i snart tyve (20) år og deres serviceniveau er mærkbart ringere. Så tak for at opfriske min hukommelse.

c0olking skrev d. 13-10-2014 18:05:13

jeg har også haft dårlig oplevelser med compersalg, derfor handler jeg altid hos komplet og caseking.

Hapsdog1 skrev d. 13-10-2014 18:10:43


Godt at se jeg ikke er den eneste, selvom det måske er lidt selvisk sagt. :p

Her er min trustpilot vurdering af dem...

7. maj 2012
Gået ned af bakke

Super hurtig levering, god service, ikke noget fis med 1-2 dages levering og reelt 3-5 som med enkelte konkurrenter - her holdes der hvad der loves, hvilket bliver værdsat herfra.

EDIT:
Desværre lader det til service niveauet hos computersalg er gået stærkt ned af bakke, jeg bestilte d.15/10 en vare hos computersalg, denne oplyst som værende fjernlager vare, og leveringstid på 2-3 dage, pronte kom emailen med forventet levering torsdag d.18, jeg har ikke modtager nogle emails efterfølgende, og kan nu se på siden at den er skiftet fra d.19 til 22, uden at overveje at oplyse kunden herom, yderst kritisk, og det bliver derved sidste gang jeg vælger computersalg medmindre der ikke er nogle udveje..
Ved bestillingstidspunktet var de butikken med hurtigst levering, hvorfor jeg købte der, de var ikke billigst på det givne tidspunkt... Bestillingen blev tilmed annulleret hos en anden butik, så jeg føler mig godt nok holdt for nar af butikken.

M.Beier skrev d. 13-10-2014 18:33:03


Det sjovt du nævner det, jeg har været ude for præcist det samme med Computersalg, havde jeg helt glemt at nævne, men havde jo allerede en lang post. :D Modtog heller aldrig nogen besked, og forstod ikke hvor min vare var blevt af. De havde uden at skrive det ændret datoen for levering, hvis jeg blot havde fået det på mail havde jeg bestilt andet steds fra. Virkelig skidt.

Også her med min sidste levering, der valgte jeg varen skulle sendes med GLS til en pakkeshop. De kom så forkert til at sende den med post danmark, men TIL pakkeshoppen? Så måtte vente et par uger med at den blev sendt frem og tilbage. :D Det var det Razer Black Widow tastatur.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Schmidter d. 13-10-2014 19:11:53.


zubrowka01
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-10-2014 22:49:10
Svar/Indlæg:
867/18
#28 😎


Grumle
 
Overclocker
Tilføjet:
14-10-2014 00:41:15
Svar/Indlæg:
69/3
Vil da lige smide min 2krone i bunken. Da jeg fik Canal Digital (parabol), skulle jeg lige finde en USB disk, så jeg kunne optage og bruge pause funktion. Det aner de ikke en skid om hos Canal Digital, ej heller hos Computersalg. Jeg forklarede dog sagen hos Computersalg og jeg fik som sådan bare lov til, at købe og teste, indtil jeg fandt noget der virkede. 3 gange måtte jeg frem og tilbage, men ingen øfferi over jeg havde åbnet æsker og taget i brug. Det er god service i mine øjne.


CDCRenegade
 
Nyhedsskribent
Tilføjet:
02-11-2014 16:27:59
Svar/Indlæg:
1919/73
Jeg har handlet en del hos dem og har aldrig haft noget vrøvl.

Sidst var mit bundkort gået dødt og den forhandler jeg havde købt hos var forsvundet fra jordens overflade.

Selvom de intet havde med det kort at gøre var de alligevel villige til at modtage det og sende det til grossisten - Nu viste det sig at ALSO som er ASUSs grossist er nogle uforskammede grødhoveder men alligevel på mine vegne så boksede ComputerSalg A/S med dem i 2 mnd. uden at tjene en kr. på det.

Jeg har også købt en del outlet hos dem - dvs. nyt udstyr som en har haft hjemme til test og de sælger ofte det udstyr til samme pris som de selv har givet og hver gang så er alle æskerne dobbelttjekket for at se om der mangler en skrue - gør der det så fortæller de det med det samme og slå så gerne lidt mere af prisen PLUS de skaffer dimsen uanset hvor ubetydelig den er og sender den til dig.

Deres service har alle de gange jeg har handlet med dem været fremragende og de er et at de steder jeg kikker først hos når jeg skal have nyt grej.




sesam
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2014 16:48:11
Svar/Indlæg:
2516/381
slettet

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af sesam d. 02-11-2014 16:50:08.


#33
Had
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2014 19:54:58
Svar/Indlæg:
804/29
Computersalg følger gældende lovgivning. Jeg har brugt dem meget, og de er super gode til at informere om leveringstider. RMA har aldrig været noget problem: Har returneret RAM med memtest screenshot, varer jeg ikke fik brug for alligevel og fejlkøb. Alt gik uden problemer. Så jeg handler gerne ved dem fremover.