hvorfor kommer Gran Turismo 7 kun til PS4 Er det fordi dem der lavet den tilhøre sony som sådan Og kun sony ikke bare et enkel gang gøre det til begge 2 konsoller
Det er til at blive sur over
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Davir d. 14-10-2014 05:03:59.
GT har altid været et Sony spil. Tror det er fint 7'eren bliver PS4 eksklusiv, så Polyphony Digital kan begynde at lave noget lidt mere sofistiskeret fysik, lyd og grafik.
Det er jo ikke fordi 5'eren og 6'eren er dårlige spil... Der er ingen der tvinger dig til at opgradere.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Bonghætte d. 14-10-2014 07:28:48.
så kan man jo også spørge om hvorfor forza kun kommer til Xbox, det er sådan det er, det er exclusiv titler til hver konsol, lev med det, det gør vi andre
Selv er jeg tilfreds med, at det udkommer til PS4. Men jeg er dog mere imponeret over Project Cars til PC, det vil jeg gerne prøve på et 3 skærms setup, som jeg overvejer til mit kommende build.
Selv er jeg tilfreds med, at det udkommer til PS4. Men jeg er dog mere imponeret over Project Cars til PC, det vil jeg gerne prøve på et 3 skærms setup, som jeg overvejer til mit kommende build.
Glæd dig, med rat og pedaler og 3 skærme, er det fedt. Jeg har brugt mange timer på online kørsel i Pcars, og det så fedt når man møder en bunk folk som er på samme højde som en selv. Epic racing!
Det er jo ligegyldigt om vi kunne tænke os det. Det kommer ikke til at ske. Det er en af Sony's eksklusive titler. Gran Turismo er derfor i stor grad et salgsværktøj for, at få skudt Playstation 4ér over disken. Hvis spillet også kom til XB1, så ville man miste købere til PS4´eren. Derved ville Sony miste indtægt fra de andre spil mm. som disse brugere ville købe over Sony's "PS4 app/game store".
PS = Gran Turismo XB = Forza
Det er virkelig simpelt. Sådan er det og sådan forbliver det.
#12 For pokker, sådan har det altid været og sådan vil det altid være. Derfor har jeg aldrig ejet en xbox, da jeg har kun haft playstation til at spille gran turismo og GTA. Jeg er tæt på ligeglad om de udgiver det til xbox, så skulle de hellere udgive det til pc!
Men det kommer aldrig til at ske, fordi gran turismo er så populært at det sælger ps konsoller, hvis de åbner op for at krydse platform, sælger deres konsoller mindre!
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af malkin d. 15-10-2014 10:54:16.
Jeg klarer mig fint med PC og PS4 men kunne faktisk godt overveje en wiiU, da jeg synes der laves nogle gode familiespil til den og det vil mine drenge elske.
Jeg har dog lige købt Sonic & All-Stars Racing Transformed til PC og det hygger vi rigtig godt med, det er faktisk vildt sjovt, selvom det har to år på bagen