Det ser også fedt ud og den lille prisforskel gør ikke så meget. Jeg kan se at køleblokkene falder naturligt ind i bundkortet, så ville ikke umiddelbar have en negativ indflydelse på det samlede indtryk.
Jeg er dog faktisk interesseret højeste OC på vand, men det er jo en balancegang, for lav timing kontra høje clock på ram, er oftest at foretrække til spil. På mit nuværende Asus z77 er ram og cpu clocket uafhængig af hinanden.
Er dette Asus gid til at clocke?
Jeg kan ikke helt se, om det understøtter crossfire eller kun sli, der står nemlig, at der følger en sli bridge med og jeg ved godt, der følger bridge med til grafikkortene, men på gigabyte, står der lige frem, at det understøtter begge dele og samtidig er der både sli og CF bridge med
Jeg kan ikke helt se, om det understøtter crossfire eller kun sli, der står nemlig, at der følger en sli bridge med og jeg ved godt, der følger bridge med til grafikkortene, men på gigabyte, står der lige frem, at det understøtter begge dele og samtidig er der både sli og CF bridge med
Maximus understøtter CFX. Jeg kørte 3x 7970 på mit Maximus VI Forumla.
3 ways CFX og 4ways sli (2x690 eller ligne) og ville også klare 2x 295 eller 7990'er.
Jeg ville ikke glemme Asus kortne overhoved. Er enig med vand på er spild af penge, men nu bencher du slaske, hvor imod jeg fornemmer Cani vil OC, og spille på sine maskine når han finder en stabil oc.
Måske er Gigabyte kortet at fortrække til bench, og det har jeg da også læst flere steder. Men i hverdagen, og med stabile 24/7 clcoks, tror jeg ikke man spore den store forskel.
Fra EK kan man kun få det design indenfor ram køleblokke, som passer til corsair dominator serien, men hvordan er deres timing i forhold til gaming og hat det så lidt at sige, at vi er nede i en forskel på 1-2 fps?
Du sidder jo ikke med en OC på 6,3ghz og spiller. Fordi den bliver adrig 24/7 stabil, det kan vi da godt være enige om.
Men nu har jeg aldrig sagt SOCF kortet var skod, jeg gav bare et alternativ. Jeg har ikke overclocked med Gigabyte, dog har jeg helt fine hverdags erfaringer med ROG.
Men ingen siger nyer er bedre, AsRock Z87 OCF var bedre end AsRock Z97 OCF.
Jeg smed Maximus på bordet grundet vand. Vi er jo begge ret enige i, det spild at penge, men Cani vil have det fordi han vil have det.
Men SOCF er nok det bedste valg I helheden ja, jeg har bare været rigtig glad for mine rog kort.
Du sidder jo ikke med en OC på 6,3ghz og spiller. Fordi den bliver adrig 24/7 stabil, det kan vi da godt være enige om.
Men nu har jeg aldrig sagt SOCF kortet var skod, jeg gav bare et alternativ. Jeg har ikke overclocked med Gigabyte, dog har jeg helt fine hverdags erfaringer med ROG.
Men ingen siger nyer er bedre, AsRock Z87 OCF var bedre end AsRock Z97 OCF.
Jeg smed Maximus på bordet grundet vand. Vi er jo begge ret enige i, det spild at penge, men Cani vil have det fordi han vil have det.
Men SOCF er nok det bedste valg I helheden ja, jeg har bare været rigtig glad for mine rog kort.
nej slf ikke ven .
rolig nu er da ingen grund til at blive ophidsede på hinanden 🙂
skal jeg være ærlig syntes jeg asus kortne i rog serie ser federe ud end giga 😳
alternativet er også asrock z 97 oc formula det er også rigtig fedt kort :yes: