??En lille kompressor til 400kr. har med sikkerhed ikke tryk nok til at kunne gøre ret meget. Du skal op i en større til 1500+, ellers kan du lige så godt holde dig til dåserne.
En lille kompressor til 400kr. har med sikkerhed ikke tryk nok til at kunne gøre ret meget. Du skal op i en større til 1500+, ellers kan du lige så godt holde dig til dåserne.
En lille kompressor til 400kr. har med sikkerhed ikke tryk nok til at kunne gøre ret meget. Du skal op i en større til 1500+, ellers kan du lige så godt holde dig til dåserne.
den har rigeligt med tryk , hvad er da det for et postulat at komme med :yes:
Hvor er det de kører med 20 bars tryk henne??
Jeg kører med 2 kompressorer der laver cirka 15 bars tryk, og jeg synes det kan være lige i underkanten til at få min computer renset i.
Nogle gange tager jeg ud på min fars værksted hvor de kan lave 20 bars tryk.
Men det er nok bare mig så.
Jeg kører med 2 kompressorer der laver cirka 15 bars tryk, og jeg synes det kan være lige i underkanten til at få min computer renset i.
Nogle gange tager jeg ud på min fars værksted hvor de kan lave 20 bars tryk.
Men det er nok bare mig så.
tja inden for mit fag smed/maskinarbejder/værtøjsmager er max tryk 10-12 bar så 15 til 20 er da helt hen i hegnet .
jeg laver dele til siemens og vestas
en af to fabrikker i dk der må levere trans og løfte udstyr til seimens .
Du kan bare nøjers med en billig Jem og fix kompressom på 8 bar det er langt mere end du skal bruge for at blæse din computer ren for støv... 🙂 20 Bar er helt hen i hegnet til den opgave... 😉
Husk evt. en vandudskiller. Min kompressor kan godt finde på at spytte kondensvand ud.
http://www.harald-nyborg.dk/p5...
Du behøver ikke en vandudskiller, kan nemt klare det uden.