Andre der har problemer med dette? På Brightness og WinLock kan jeg ikke bestemme hvad lys der skal være, det registreres godt nok i softwaren, hvis jeg vælger rød, så kan jeg se den er rød, eller hvilken som helst anden farve, men der er hvidt lys i Brightness tasten, men sjovt nok ved trin 1 er lyset orange og kun lys i WinLock hvis den er aktiveret (også hvidt)
Corsair er kommet med denne løsning i forbindelse med sidste version af software:
"If, after installing CUE release v1.2.74 (or newer) and Firmware 1.13, you still see 1 or 2 of your keys have no lighting, be aware that this is not a hardware failure. The default lighting simply does not have a lighting effect assigned to them. Please follow these steps to restore lighting to these keys:
Navigate to the PROFILES tab and click on Lighting.
Click on the keys with no color assigned and assign a color to them.
The LED should display the color you have selected."
Har prøvet at følge den, men uden resultat, virker stadig ikke, har også prøvet at un- og install igen, samt prøvet at slette alle profiler og lave nye. - man kan sige at sidste punkt jo passer godt nok, den "displayer" jo godt nok hvilken farve man har valgt, men kun i softwaren og ikke på tastaturet og jo jo, har valgt den profil jeg arbejder med.
Er det lykkes for jer?
Anden ting jeg også undre mig over er at når pc er slukket, så er der stadig lys i tastaturet og når den er slukket, så kan man ikke slukke lyset, kan dog slukke det inden man lukker pc'en ned og spøjst nok kan man godt ændre trin i lyset derefter. Synes også det spøjst at når pc'en er slukket, så er der lys i Brightness/WinLock.
Lige for at runde Auto profile switching, så har det (gør måske stadig) også drillet lidt, har lavet en CS GO profil, og den skifter godt nok når jeg starter spillet, men vare kun lige få sekunder så vender det tilbage til default, har en enkelt gang gjort det rigtig, så lige tidlig nok at udtale sig om det er stabilt, eller om det også sejler - måske i andre har erfaret noget mere ift. dette?