Jeg kan huske da jeg fik mit første joystick, til parallel port
Jeg kan huske da jeg købte TV-out første gang, og det var et PCI kort
Jeg kan huske da første beta version af counterstrike udkom, men ingen havde Internet!
Jeg kan huske da man spillede command & conquer til LAN over IPX
Jeg kan huske da man brugte krydsover kabel mellem computere til at spille
Jeg kan huske da gameboy udkom i Danmark (og jeg aldrig fik en!!!)
Jeg kan huske da jeg skiftede min første CPU; Slot 1, upgrade til 333Mhz PII !!
Jeg kan huske da jeg havde postet penge i minidisc, for at se Mp3 afspilleren overtage totalt 😩
Jeg kan huske da jeg var eneste på hele årgangen i folkeskolen som havde Internet 😎
Jeg kan huske dengang at INGEN, absolut INGEN tænkte over specs på PSU.
Jeg kan huske den gang at Apple kun have 1 produkt med 1 knap - ikke at det har udviklet sig meget siden.
Jeg kan huske første gang TV2 sendte regional nyhederne
Jeg kan huske den gang at Morten Olsen ikke var træner for landsholdet (Det dumme svin)
Jeg kan huske den gang at mælk var dansk, og det var MD Foods, og de ikke sked på Dannebrog hver gang at der var krig i verden.
Jeg kan huske den første B&O telefon med knapper.
Jeg kan huske da Sting holdt koncert 16-6-1988, første minde jeg er bevidst om.
Jeg kan huske tiden FØR USB.
Jeg kan huske min første HUB, dengang var switch alt for dyrt.
Jeg kan huske da 007 License to kill kom på VHS, og jeg var eneste som syne Timothy Dalton var sej 🤣
Jeg kan huske den gang hvor man som elev ALDRIG kunne vinde en debat mod underviseren (før internettet som dokumentation)
Jeg kan huske den gang jeg troede at Socialdemokraterne var fornuftige :no: 😢 😩 (helt sindsygt at folkeskolelære kan banke sådanne ind i bolden på elever!!!)
Jeg kan huske at jeg synes MS-DOS var svært, men Norton Commander var guds gave til mig.
Jeg kan huske at spille Duke_Nukem fra disketter
Jeg kan huske at købe og bede om at få første HDD installeret, netop for at undgå disketter til Duke_Nukem 🤣 (nej, jeg betalte ikke, jeg tiggede forældrene 🤣 )
Jeg kan huske da Danmark vandt EM, og jeg syntes at det var pinligt.
Jeg kan huske da Grækenland vandt EM, og at jeg syntes at det var ligeså pinligt.
Jeg kan huske 1994-2000 som var dansk fodbolds stortid, hvor vi ikke spillede ynkelig Norge taktik, og der INGEN Morten Olsen var.
Jeg kan huske tiden hvor håndbold ikke fik sendeflade.
Jeg kan huske tiden hvor man troede at Anja Andersen var hunkøn.
Jeg kan huske da Carmageddon udkom, og jeg var eneste 9 årige som ikke fik forbud mod at spille det 🙂
Jeg kan huske da DirectX var noget man bare opdaterede - ikke noget man købte nyt grafikkort for at få understøttet.
Jeg kan huske da SAS var et godt flyselskab.
Jeg kan huske da FCK blev stiftet.