Jeg modtog for nogle dage siden 6-8 mail fra Origin på russisk, og jeg tænkte det nok bare var spam.
Men så ville jeg lige tage et slag Sim City 4 her til morgen, og til min store gru kan jeg se at mit brugernavn er ændret til _CTAPUK_4UTEP_RU og der har været spillet BF4, og så ser det sgu også ud som om jeg er blevet bannet pga snyd.
Så jeg prøver at ændre profilnavnet tilbage til mit eget, men så skal jeg svare på sikkkerhedspørgsmål - men det er på Russisk, altså i Origin, alt andet står på dansk undtagen det sprøgsmål. 😢
Hva fan gør man lige, ja altså ud over at kontakte Origin. Jeg har selvfølgelig ændret mit password.
Det nemmeste er at kontakte Origin Support. Det gjorde jeg, og det tog nok sammenlagt 10 minutter at få min konto tilbage og gendannet til 100% dansk. Deres supportere plejer at være pænt hjælpsomme. Det er i hvert fald min oplevelse.
Jeg har prøvet det samme, mit kreditkort var iøvrigt knyttet til kontoen så han havde hygget sig med at købe en helvedes masse spil og dele ud/sælgte til vennerne.
Et opkald til Origin og det var iorden igen, jeg slog iøvrigt 2-trins sikkerhed til efter den lille episode :)
det tager sin tid at komme igennem, men bare lad den ringe, de er super gode derinde, til at hjælpe, har prøvet samme problem med en polak,,,,så bare ring og lad den ringe, de skal bruge den første email du har brugt,
det tager sin tid at komme igennem, men bare lad den ringe, de er super gode derinde, til at hjælpe, har prøvet samme problem med en polak,,,,så bare ring og lad den ringe, de skal bruge den første email du har brugt,