23
Hvad har det med mig at gøre at brugeren sviner zubrowka til?
Moderatorerne burde komme ind i kampen og tildele nogle bans, den pædagogiske tilgang er smuk, men det virker ikke.
33
Jamen hvis jeg eksempelvis trykker "anmeld" i din kommentar, fremgår det så ikke at der er tale om kommentar nr. 33 når du modtager anmeldelsen?
Ellers er systemet da kikset.
33
Jamen hvis jeg eksempelvis trykker "anmeld" i din kommentar, fremgår det så ikke at der er tale om kommentar nr. 33 når du modtager anmeldelsen?
Ellers er systemet da kikset.
Det er pt. Kun tråden der bliver linket til, så I må meget gerne angive postens nummer som I anmelder. 🙂
Det er sgu ellers lidt sært.. Når vi kører på og fjerner ting og er strikse, så får jeg klager fra folk i forum der kalder moderatorerne selvudnævnte diktatorer osv.
jeg må erkende at jeg har været lidt alene på posten et stykke tid, og kan selvf ikke nå alt. Det kan vi som crew selvf arbejde på ændrer sig. Hwt er ret aktiv, og jeg KAN simpelthen ikke sidde og vente på hver enkelt anmeldelse.
Men det er så nemt at sige, hvorfor er der ikke nogen der rydder op... hvad med at stoppe med at RODE? Flere hér i tråden har selv været i kontakt med mig på en knap så positiv måde. Folk må starte med sig selv. Skab den tone der skal være i forum, den Kan crew ikke skabe for jer. Gå foran og bestemt selv hvordan I vil tale til nye brugere.
Anmeld når i syntes det er nødvendigt.. Jeg kan dog sige at når jeg får en anmeldelse, så får jeg et link til tråden og en comment fra jer.. fx: Spam.... så skal jeg ind i tråden og lede.. nogle gange 50+ svar igennem for at finde ud af hvilken én der er "spam".. i mellemtiden er der så lagt 3 nye svar på, som højst sandsynlig også skal fjernes. det er igen noget jeg gerne vil have ændret, men det er ikke top prioritet pt. Det jeg mener er at der kan være knald på nogle gange og det er ikke altid vi fanger alt.
Kan vi nu ikke lige holde enkeltsager ude af diskutionen? Synes det er fint at du har skrevet din holdning, men tror vi lige skal passe på at tråden ikke bliver lavet om til en "pege fingre" tråd om hvem der har skylden for hvad.
Det kommer der absolut intet godt ud af.
47
Slap dog af, vi er i sæbekassen.
Comics .. der kan vi så kun blive enige om en ting .. at vi aldrig bliver enige.
#79 Dammm en dårlig undskyldning (har ikke tid/overskud til at undersøge priser) men man har tid til at lede her og på hol og sikker mange andre steder.
#81 jeg gider ikke mudder kast. Men dem jeg ser, er dem der vil havde vurderet deres vare inden de sætter tilslag. ikke omvendt 😛
Det er ikke dem der har sat tilslag, der har brug for hjælp til at få fastsat sin pris. 😉
NB.... tænk selv inden du skriver... 🤣