Jeg har handlet der i 7 år nu og jeg kender ejeren personligt og jeg har aldrig haft nogle problemer med ham/computergej tvæt imod jeg har kun haft positive erfaringer med computergej.
Hvis noget går i stykker eller var i stykker fra starten så bliver det lavet eller penge retur uden problemer og flere timers snak om det.
#1 ja lige præcis, den er ikke særlig tillidsvækkende 🙂
#3 tak for input
#4 så har jeg også sovet i timen, jeg har rimelig godt tjek på de forskellige forhandlere, men har heller aldrig hørt om dem før
#3 tak for input
#4 så har jeg også sovet i timen, jeg har rimelig godt tjek på de forskellige forhandlere, men har heller aldrig hørt om dem før
Han hed Kofit før i tiden så lukkede han og flytte til Næstved men kom tilbage til København ca et år efter og han skiftede så navn fra Kofit til Computergrej men det er samme butik med samme ejer så det er det samme.
hmmmm virker ikke særlig seriøst i mine øjne
#3 tak for input
Han hed Kofit før i tiden så lukkede han og flytte til Næstved men kom tilbage til København ca et år efter og han skiftede så navn fra Kofit til Computergrej men det er samme butik med samme ejer så det er det samme.
rolig nu er bare mine 5 cent .
kan sgu da godt være han er en flink fyr