Jeg skal købe et tv til min søns værelse og da han ikke gar de vilde behov kan han nøje med et alm billederørs tv ca 16"" fladskærm tv er for dyre endnu
Billedrørs TV er desuden en strømsluger i forhold til en lille fladskærm. Køb en brugt fladskærm til ham. De kan fås fra et par hundrede på DBA. Den vil ha tjent sig ind i løbet af et par år
Vil du så også til at finde VHS båndende frem eller hvad?
Billedrør er der ingen der prøver at sælge, for ingen vil købe dem = de bliver bare smidt ud eller givet væk, hvis man overhoved kan finde en der vil modtage dem.
16", skal han sidde med skærmen på skødet?
Køb en brugt fladskærm på 32" til 600 kroner, eller en ny 40" til 2000 kroner.
Hvorfor vil du overhovedet spilde tid og penge på et billederør TV? du kommer til at nedgradere din søns PS4 meget voldsomt da billederør TV ikke kan vise nogle former for HD opløsning. max res for billederør er 576x480 hvis jeg husker rigtigt? Full HD som PS4 køre med er 1920x1080 så der er MASSIV! forskel i billede kvalitet.
Vil faktisk sige du ødelægger det for din søn da det kommer til se så mudderet ud at han ikke kan se noget som helst af hvad han spiller.
Drop billederør det er spild af tid og penge og det vil gøre mere skade end gavn
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af shilka d. 28-10-2014 20:50:06.
Ok så dette var simpelthen bare sort humor og en meget forsinket aprilsnar og synes godt nok du trækker den ud på et helt uhæmmet niveau, når du lader som om, at du faktisk tror på, at der kommer nye crt skærme og så phono indgang, hvorfor skulle man sætte en pladespiller til et fjernsyn HAHA 🤣 😀