Runs like a comet, but the looks, is close to a cat's vomit!
Microsoft! Roses are red, violets are blue, at these two middle fingers are for you!(i Don't have symbol like that)
Screenshot er Windows 10 Build 9888 "frisk udgave" overlevede 4 timer i dag, på min stakkels Puter og ødelagde næsten mit syn. Og som det ser ud er transformeringen ikke slut.
Ny Kernel, væk fra Vista/Seven/Metro-eight (ver. 6.X) Yup! Ikke mindre end Kernel 10 på næste års Windows 10. Men hvad er det så de serverer ? Pølsemix! Nej det smager igrunden ikke dårligt, så den sammenligning fortjener Mircosoft ikke.
Skod grimme ikoner, blandet fars på start menuen, det svarer jo til en Nokia Lumnia med drejeskive på bagsiden, for faen det er sku svært at være fan
Sku klart den kommer gratis til dem der har Windows 8.1, der er da ingen der vil betale for det opkast, føj!
Dertil skal de også lige passe lidt på, efter div. Opdateringer de sidste par mdr. Er det blevet meget vanskeligt at Installere Drivere/Software, som Mircosoft ikke selv har godkendt, så tilgodeser de ikke dit behov, kan du stikke det hvor solen ikke skinner!
Jeg har en meget rengjort og barberet Backup fra August i år og den agter jeg fremover at kværke på min Puter, skulle jeg have lyst til at forfriske installationen, for ellers fungerer min lille Puter ikke som jeg vil. Og når jeg tænker på at jeg sidder fast, så kan jeg kun tro at en del andre ikke får maksimum glæde ud af deres PC'er, skulle de være nødsaget til frisk Installation af noget der hedder Eight.One and Beyond.
@Klump - Du havde nu ikke behøvet at "quote" det hele for at henvise mig til det ;) Nuvel, det er jeg da godt klar over, men det gør det ikke bedre.
Det er ærgerligt nok at man ikke kan smide en iconpack over hele Windows i dag, men manuelt kan en del modificeres. Vejen ser dog ud til at bevæge sig ud i et meget fladt univers og det bekymrer mig, meget...
Og den højre halvdel af startmenuen vil jeg bevare som min er nu, alt sammen smagssag. "Men det er min puter, mit os og min vilje"
Bagsiden af medaljen vil jeg igrunden også gerne beholde! 🙂