Windows 10 test

Software d.  29. oktober. 2014, skrevet af Sønne
Vist: 1221 gange.

Sønne
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-10-2014 08:03:23
Svar/Indlæg:
2263/135
Andre end mig som har prøvet det!? Og hvad syntes i evt om det?

Personligt er det et jeg godt kunne overveje som det nye i stedet for win 7. Men tiden må vise hvad der kommer til at ske.
Capiz
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-10-2014 08:38:21
Svar/Indlæg:
1498/226
Min umiddelbare vurdering.

Det er ret minimalistisk, og ser rimelig godt ud. Hvis performance og "administrator" rettigheder er som i win7, så er jeg klar 😀

/Rasmus


canny
 
Superbruger
Tilføjet:
29-10-2014 09:06:49
Svar/Indlæg:
1500/79
Det bliver f**king konge! :D

Glæder mig til, at det kommer :D


Galahat
 
Superbruger
Tilføjet:
29-10-2014 13:07:57
Svar/Indlæg:
206/31
Er også ret begejstrede,
Virtuelle desktops har jeg længe savnet i windows, det er fedt det endelig er kommet.
Desværre fungere funktionen med at sætte vinduere ordenligt op, ikke helt optimalt..


Ozgur
 
Nørd
Tilføjet:
29-10-2014 13:55:20
Svar/Indlæg:
137/13
Det kører rigtig stabilt, har ikke bemærket nogen forskel mht. gaming.

Kun directx 11 😩


clokker
 
Superbruger
Tilføjet:
29-10-2014 17:33:42
Svar/Indlæg:
755/6
Syns den køre super.Design er bare ikke mig.For minimalistisk.☹ måske skal jeg vænne mig til det. 😕


Erik
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2014 21:51:59
Svar/Indlæg:
250/2
Runs like a comet, but the looks, is close to a cat's vomit!

Microsoft! Roses are red, violets are blue, at these two middle fingers are for you!(i Don't have symbol like that)




Screenshot er Windows 10 Build 9888 "frisk udgave" overlevede 4 timer i dag, på min stakkels Puter og ødelagde næsten mit syn. Og som det ser ud er transformeringen ikke slut.

Ny Kernel, væk fra Vista/Seven/Metro-eight (ver. 6.X) Yup! Ikke mindre end Kernel 10 på næste års Windows 10. Men hvad er det så de serverer ? Pølsemix! Nej det smager igrunden ikke dårligt, så den sammenligning fortjener Mircosoft ikke.

Skod grimme ikoner, blandet fars på start menuen, det svarer jo til en Nokia Lumnia med drejeskive på bagsiden, for faen det er sku svært at være fan

Sku klart den kommer gratis til dem der har Windows 8.1, der er da ingen der vil betale for det opkast, føj!

Dertil skal de også lige passe lidt på, efter div. Opdateringer de sidste par mdr. Er det blevet meget vanskeligt at Installere Drivere/Software, som Mircosoft ikke selv har godkendt, så tilgodeser de ikke dit behov, kan du stikke det hvor solen ikke skinner!

Jeg har en meget rengjort og barberet Backup fra August i år og den agter jeg fremover at kværke på min Puter, skulle jeg have lyst til at forfriske installationen, for ellers fungerer min lille Puter ikke som jeg vil. Og når jeg tænker på at jeg sidder fast, så kan jeg kun tro at en del andre ikke får maksimum glæde ud af deres PC'er, skulle de være nødsaget til frisk Installation af noget der hedder Eight.One and Beyond.


Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Erik Winther d. 11-12-2014 21:54:46.


Klump
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-12-2014 06:15:55
Svar/Indlæg:
447/2

Runs like a comet, but the looks, is close to a cat's vomit!

Microsoft! Roses are red, violets are blue, at these two middle fingers are for you!(i Don't have symbol like that)




Screenshot er Windows 10 Build 9888 "frisk udgave" overlevede 4 timer i dag, på min stakkels Puter og ødelagde næsten mit syn. Og som det ser ud er transformeringen ikke slut.

Ny Kernel, væk fra Vista/Seven/Metro-eight (ver. 6.X) Yup! Ikke mindre end Kernel 10 på næste års Windows 10. Men hvad er det så de serverer ? Pølsemix! Nej det smager igrunden ikke dårligt, så den sammenligning fortjener Mircosoft ikke.

Skod grimme ikoner, blandet fars på start menuen, det svarer jo til en Nokia Lumnia med drejeskive på bagsiden, for faen det er sku svært at være fan

Sku klart den kommer gratis til dem der har Windows 8.1, der er da ingen der vil betale for det opkast, føj!

Dertil skal de også lige passe lidt på, efter div. Opdateringer de sidste par mdr. Er det blevet meget vanskeligt at Installere Drivere/Software, som Mircosoft ikke selv har godkendt, så tilgodeser de ikke dit behov, kan du stikke det hvor solen ikke skinner!

Jeg har en meget rengjort og barberet Backup fra August i år og den agter jeg fremover at kværke på min Puter, skulle jeg have lyst til at forfriske installationen, for ellers fungerer min lille Puter ikke som jeg vil. Og når jeg tænker på at jeg sidder fast, så kan jeg kun tro at en del andre ikke får maksimum glæde ud af deres PC'er, skulle de være nødsaget til frisk Installation af noget der hedder Eight.One and Beyond.

Erik Winther skrev d. 11-12-2014 21:51:59


Du skal stadig tænke på den lille tekst som står nede i hjørnet "Technical Preview" ;) Microsoft kan nå at lave meget om endnu inden release


Erik
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-12-2014 08:41:07
Svar/Indlæg:
250/2
@Klump - Du havde nu ikke behøvet at "quote" det hele for at henvise mig til det ;) Nuvel, det er jeg da godt klar over, men det gør det ikke bedre.

Det er ærgerligt nok at man ikke kan smide en iconpack over hele Windows i dag, men manuelt kan en del modificeres. Vejen ser dog ud til at bevæge sig ud i et meget fladt univers og det bekymrer mig, meget...

Og den højre halvdel af startmenuen vil jeg bevare som min er nu, alt sammen smagssag. "Men det er min puter, mit os og min vilje"



Bagsiden af medaljen vil jeg igrunden også gerne beholde! 🙂







Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Erik Winther d. 12-12-2014 08:45:55.


canny
 
Superbruger
Tilføjet:
12-12-2014 10:29:25
Svar/Indlæg:
1500/79

@Klump - Du havde nu ikke behøvet at "quote" det hele for at henvise mig til det ;) Nuvel, det er jeg da godt klar over, men det gør det ikke bedre.

Det er ærgerligt nok at man ikke kan smide en iconpack over hele Windows i dag, men manuelt kan en del modificeres. Vejen ser dog ud til at bevæge sig ud i et meget fladt univers og det bekymrer mig, meget...

Og den højre halvdel af startmenuen vil jeg bevare som min er nu, alt sammen smagssag. "Men det er min puter, mit os og min vilje"



Bagsiden af medaljen vil jeg igrunden også gerne beholde! 🙂





Erik Winther skrev d. 12-12-2014 08:41:07


Kan man gøre temaet sort uden nogen form for hacks som du har det?


Erik
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-12-2014 12:01:11
Svar/Indlæg:
250/2
@canny - Narh, UX Theme Patch er meget enkelt, køres som admin og den overskriver theme.dll filerne....

C:\Windows\Resources\Themes indeholder resten, dem der kører ordentligt er der kun få af, men de er alle bedre end Mircosoft's.

Regler 😲 Nå det ser jeg vel 😕

http://www.pcsline.dk/uxtema.z... :yes: Heri er det jeg bruger, renset for rod, husk at "tvinge" Windows til at lade dig kopiere filerne direkte ind i Resources mappen!

Og forsvinder effekten, pga. MS Update, køres Patch bare igen, stadig som administrator....

PS! Mangler du andet, skriv i besked på siden og bed om min e-mail, if i don't have it, you don't need it! 😀

God weekend


Svaret blev redigeret 5 gange, sidst af Erik Winther d. 12-12-2014 12:07:50.