Ja måske. Jeg ikke så sikker. Når jeg har noget der virker godt, kræver det noget meget bedre for at lokke mig til at købe nyt. Ikke tvang, som win 8 i mine øjne er, med det totale skift til touch, som jeg end ikke kan købe udstyr til at udnytte. Hvad tænkte de på? Og så den triste grafik. 😢
Men i min optik - #10 - Så er win8 også 10 gange dårligere.. Der er nogle få features, jeg helst ikke vil undvære, og derfor må jeg se mig nødsaget til at bruge Win8, selvom jeg altid anbefaler andre win8, vil jeg selv gerne kunne bruge win7.. Det er absolut fantastisk 🙂
#10 Det vil jeg så håbe de får med i den fremtidige version jeg skal have. Jeg tvivler på jeg går bort fra stationær konceptet, så der håber jeg de vil respektere mig, i modsætning til hvad de gjorde med Win 8.
Har 3 licenser til win 7 - 1 på disk og 2 som fulgte med en PC. Så umiddelbart løber jeg ikke tør lige foreløbig. Men det har absolut været et dejligt OS :)
win 8, 8.1 og 10 siger mig som sådan ikke noget. Men mon ikke at jeg som computerspiller bliver tvunget over på¨en af dem alligevel.
nu der snakkes om XP. SÅ har jeg en veninde som sidste år, skrev ud på fjæsen at hun skulle ha nyt styresystem, eftersom at m$ stoppede med support og opdateringer. Dvs, hun har kørt med XP 3 år mere end jeg har, og jeg har været med næsten fra starten af.......
Tror ikke jeg bliver en del af win8 community, men hopper direkte til win10, som jeg gjorde med xp til 7 :D
Jeg var selv ligeså anti-Win8, fordi det oprindelige Windows 8 virkelig stank.. Men efter et skift til 8.1 med alle opdateringer har jeg set, hvor fedt og brugervenligt det egentlig er blevet :)
Windows 8.1 er hurtigere, flottere og mere brugervenligt end Windows 7. Jeg var stor fortaler af WIndows 7, indtil jeg lod mig lokke til at give Win8.1 en chance, fordi de havde ændret så meget ved det, og nu vil jeg ikke engang overveje at skifte tilbage :)