Hey PiaN her er en lækker 13'3" fra Lenovo god processor til matematik og en SSD harddisk til når i skal slæbe den rundt det gør at maskinen er mere robust og hurtigere
Personligt ville jeg overveje en højere opløsning på skærmen. Kan tydeligt huske hvordan det var med de lave opløsninger. Aner ikke hvad 'matematik program' kræver, men at sidde med en lav opløsning er ikke det fedeste hvis det kræver bare 'en smule'.
#4 - How, jeg mente selvfølgelig #1 (men man kan ikke redigere indlæg mere? 😕 ).
Ja, du overser den allervigtigste parameter - skærmen 😲 !
Den jeg linker til har QHD mens dem du har fat i alle er lavopløste. Egentlig ville FHD, eller måske 1600 x 900 kunne gøre det, men 1366 x 768 på en 13"/14" er simpelthen for lidt. Og mens en SSD kan eftermonteres, er man bundet til skærmen. Så er der lidt et must, at den er i orden fra start :)
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af The_Dare_Devil d. 02-11-2014 16:48:37.
Aah, god pointe ift skærmopløsning, det havde jeg nok ikke lige været så opmærksom på 😳
For 100 år siden læste jeg et sted, at HP havde en tendens til at blive meget varme. Ved I om det har noget på sig?
Ved ikke om det stadig,, men du skal ikke længere end 4-5 år tilbage før det stadig var et meget stort problem for dem, har holdt mig fra dem siden,, har 4 hp bærbar liggende, af forskellige slags, fra bekendte som er døde, nogle af dem har været indleveret pga varme problemer mere end en gang..
Ny Bruger
Tilføjet: 02-11-2014 18:42:46
Svar/Indlæg:
4/1
Jeg har googlet lidt...det ser ud til at HP for et par år siden fik coolsense, som skulle afhjælpe det værste varmeproblem.
Til gengæld er jeg ikke sikker på, at den har ret god batterilevetid...men spørgsmålet er, om ikke det er et mindre problem...så vi overvejer lige nu den foreslåede HP 🙂