Man kan godt se du slet ikke kender mig, ved hvem jeg er, eller hvad jeg står for :)
Jeg har absolut ingen grund til at tude, eller bede om medlidenhed.
Skiftet er helt og holdent mit eget valg, og jeg ved Crew og bossen er kede af jeg smutter, men de respekterer det fuldt ud.
Min grund til at skrive tråden, er at give folk information om at jeg ikke skriver for sitet mere, jeg er trods alt en af de mest aktive skribenter på review området på sitet.
Det er ikke anmeldt en måned før, eller noget, det gør ingen normale medarbejdere, som arbejder et frivilligt sted, uden opsigelse. Og slet ikke, hvis medarbejderen hopper over til en konkurrent, så skal skiftet da holdes hemmeligt så længe som muligt. Men tro mig, alt sammen er snakket godt igennem med begge parter, der er ingen sure miner fra nogen, og jeg har afsluttet mit arbejde her på Hwt på bedste vis, der ligger en del artikler i skuffen og venter til jer, som bliver frigivet over den kommende tid.
Så du kan være helt rolig, jeg tuder ikke, jeg søger ikke medlidenhed, jeg er glad for mit skifte, og det er helt og holdent mit eget valg, og det er respekteret fra Hwt's side.
Men godt forsøgt ellers, på at prøve at piske en stemning op ;)
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Monberg75 d. 04-11-2014 07:05:01.