#1 og er dit behov 50/50 ?
Det ser da ud som 100/100?
Det bedste svar du kan få, er at prøve. ...har endnu ikke hørt om en ISP som ikke vil sælge dig en hurtigere forbindelse, hvis din nuværende er for langsom 😉
(Vil mene at 15/3 er lige i underkanten. Ville nok gå efter ~30/10)
Det bedste svar du kan få, er at prøve. ...har endnu ikke hørt om en ISP som ikke vil sælge dig en hurtigere forbindelse, hvis din nuværende er for langsom 😉
(Vil mene at 15/3 er lige i underkanten. Ville nok gå efter ~30/10)
hvad benyttes de 10 mbit i upload til?
Pt 90/90 ved seas nve, men bliver nok nedgraderet til 30/30 når tilbudsperioden er ovre.
40/40 fibernet
#9 har da ellers ikke stabilitets problemer med min comx forbindelse, og har ikke haft det i flere år
(undtagen da min gamle wifi router var på vej til at afgå ved døden, men er jo ikke deres skyld)
250/250 hos NRGI igennem Waoo. Jeg syntes det er langsomt. Jeg venter på at de nedsætter prisen på 500/500 til en 600-700 kroner.
Måske du skulle prøve og komme lidt udenfor.. Jeg kan ikke få hurtigere, og forstår ikke man kan have brug for meget mere end 130 (som jeg lå på i starten)
250/250 hos NRGI igennem Waoo. Jeg syntes det er langsomt. Jeg venter på at de nedsætter prisen på 500/500 til en 600-700 kroner.
Måske du skulle prøve og komme lidt udenfor.. Jeg kan ikke få hurtigere, og forstår ikke man kan have brug for meget mere end 130 (som jeg lå på i starten)
Nu er der måske nogen af os som har andet at lave end at sidde og vente på at den downloader færdig.
50/5 eller sådan noget i den dur, fra Fullrate. Det øjeblik Energi Fyn smider nogle fiberkabler i jorden herude i det sydvestlige Odense, så hopper jeg dog på fibervognen! Savner godt nok den fiberforbindelse jeg havde i Jylland.
Jeg giver 299 for min nuværende 50/5 forbindelse. Min gamle 30/30 forbindelse (der reelt set var 38/38 iflg. Speedtest) gav jeg mellem 200 og 300 kr for (kan ikke huske det præcise beløb).
Har en 18/2 gennem Telenor betalt af mit arbejde. Virker fint og klarer nemt to personers behov for streaming, download, ipads, devices og whatnot.
Har næsten lige opsagt min 60 mbit fra Yousee og savner ikke den ekstra båndbrede.
Med streaming af de fleste tjenester er mit behov for download godt nok blevet drastisk reduceret.
Af ren nysgerrighed, hvad bruger de folk med xxx/xxx deres forbindelser til?
Jeg kan da godt blive utålmodig som alle andre når jeg downloader, men kan se behovet for så meget båndbrede! ??