Fejl søgning Hp

Bærbar d.  05. november. 2014, skrevet af Ottendahl
Vist: 768 gange.

Ottendahl
 
Nørd
Tilføjet:
05-11-2014 20:58:18
Svar/Indlæg:
49/10
Jeg roder med en Hp Dv6-3060eo. Jeg tror den tidligere ejer har forsøgt at installere windows 8, men er gået død i installationen.

Computeren starter fint op hver gang og jeg har også været inde i bios hvor jeg loade default, men nu kan jeg ikke komme der ind mere. Jeg har både brugt diagnosticering værktøjet samt haft harddisken ude ryddet og testet den med crystal disc. Derudover har jeg forsøgt med andre ram. Derfor tror jeg desværre ikke fejlen ligger der.

Jeg haft batteriet ude og holdt power knappen inden og jeg har Cmos batteriet ude.

Jeg har startert 67 gange med en windows cd forsøgt med F9 og forsøgt at gå i Bios med den i.

En af gangene hvor jeg startede op troede jeg der kom en fejl kode, men den bliv ved med bippe til jeg slukkede og jeg har ikke ku fremprovokere nogen fejl kode siden.

Kan det være CPU defekt? Eller hvad har i af bud?
nik2422
 
Overclocker
Tilføjet:
05-11-2014 22:16:56
Svar/Indlæg:
52/19
Jeg prøvede noget ligende da jeg skulle reparer en pc for en ven (også en hp). Hvis du overhovedet ikke kan starte den op, og skærmen bare er sort, og der måske er en power knap der blinker, så har du ristet bundkortet.


MSJ1982
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-11-2014 05:20:06
Svar/Indlæg:
3577/353
Hvad så hvis den starter og slukker hele tiden?


Ottendahl
 
Nørd
Tilføjet:
06-11-2014 07:36:00
Svar/Indlæg:
49/10
Nik<<
Tanken har strejfet mig, men computeren starter op. Power og tastatur lys virker. Blæseren starter op og første billede kommer frem og der står tryk esc nederst. Men derfra kan jeg ikke kom videre hverken ved at trykke esc eller lade vær.


Ottendahl
 
Nørd
Tilføjet:
06-11-2014 16:20:20
Svar/Indlæg:
49/10
Utroligt. Jeg forsøgte med ekstern tastatur og det virkede. Har ikke prøvet det før fordi jeg troede at den reagere på jeg trykkede Esc også satte sig fast, men det har den jo åbenbart ikke gjort.