#5 har du en blæser til KUN de vram/vrm der? Kan se de 2 stks. i bunden, men de rammer da ikke de 2 øverste kort?
Overvejer selv at købe en universal til (har allerede en). problemet for mig er, at jeg har glas side, så det er besværligt at få en blæser til at puste på begge 2, hvis jeg skulle ud i den løsning (har en i bunden lige pt.)
Til #1, jeg har EK Thermosphere acetal på mit MSI gtx 970 4G, uden nogen ekstra Heatsinks til vram/vrm, da der allerede er en "Køler plade" På dem. Dog er heatsinks nok at foretrække 🙂
Tak for alt info.
Min konklusion må være at man sagtens kan køre kun med lille blok på GPU, og at full block ikke er påkrævet for at få god ydelse?
Tror jeg bestiller noget vand senere så 🙂
Desuden har jeg lige et tillægsspørgsmål - er der nogle ting som er bedre at bruge end andre (materialer)? Jeg har hørt noget med at der er nogle elementer man for ALT i verden skal lade være med at blande... aluminium og nikkel, eller sådan noget? Skal bare bare vælge kobber-only elementer for at være på den sikre side?!?
#12 En universal block burde at køle mere effektivt på selve coren, da den ikke skal køle vram osv. Har ikke prøvet en fullcover, så taler ikke af erfaring 🙂
Største grund til at få fullcover er pga. udseende tror jeg 🙂