Hej, jeg står og skal til at købe en gaming bærbar da jeg tit tager hen til venner for at game lidt og har ikke så meget plads her. Jeg har kigget lidt på en MSI GT70 Dominator med et GTX 870m. Men nu har jeg hørt fra nogle folk at man lige så godt kan give de flere penge der skal til for at få et 980m. Det er alligevel 5000kr oven i hatten man snakker om, så er sku ikke helt sikker på om det er det værd. Håber i kan hjælpe mig :)
Det er bestemt ikke pengene værd. Køb en brugt bil for pengene og tag ud og se verden. 😉
🤣 🤣 🤣 🤣 Du får jo ikke en bil til 5K. Det følger jo altid udgifter med til sådan en bil. Så som, Vægt afgift, forsikringer og Benzin. Så når du ikke langt for 5K.
#0 Det er jo et spørgsmål om hvilke spil du spiller, og om hvilke fremtids planer du har med din bærbar.
Hvis at du vil ud og købe en ny bærbar pc om 1-2 år. Så er det måske lovligt meget at give 5k ekstra, da Intel kommer med en ny platform til bærbare pc'er i det nye år.
Men Hvis at du bare har brug for fuld performance, så er de 5k jo givet meget godt ud.
7# +1 Kan bare ikke siges tit nok, det bliver aldrig optimalt at game på en bærbar, lav en lille lækker mini itx i et af de helt små kabinetter, og køb en lille let 22" skærm og en sportstaske (Har lige haft en nyere 22" samsung skærm der vejede nada, virkelig, den var let som en fjer..). Tror faktisk det ender med at veje ca det samme, den store forskel, udover prisen, ligger i ydelsen, som hurtigt bliver X2. Og så kan den jo opgraderes, hvilket er svært og mega dyrt på en bærbar.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Shutdown d. 08-11-2014 11:20:41.