Det her er da den mest håbløse laucnhe jeg til dato har oplevet med WOW.
De sidste 48 timer har det jo været næsten umuligt at spille. Høj lantency, buggy quest npc`s, phasing som virker som vinden blæser og Garrisons der er so bugged at det jo næsten har været umuligt at komme ind i sin Garrison.
Jeg håber godt nok at vi får noget gratis spille tid, for det her er da helt uacceptabelt. Vi betaler for et produkt som man da skulle mener ville virke.
Den første dag er ok, at det driller og der er lidt problemer, da det jo er en laucnhe, men vi er nu i gang med 3 dag og det er stadigvæk ikke blevet bedre. Jeg gad godt at vide hvad fanden de brugte betaèn til.
Jeg kan huske at jeg sad i kø 3 gange den første dag i TBC, men efter det var der ikke noget at skrive hjem om.
Wrath havde også lidt problemer den første dag, men ikke noget vildt. Det samme gælder for Cata og MOP. det var næsten problem frie fra start.
lige nu er jeg lvl 94,5. Jeg opgav i går aftes at lvl mere dag det laggede så meget at det var umuligt at gøre noget, så det blev bare til en masse fishing ig archy.
#3 Ja det lagger for alle og det er sgu da ikke i orden, når vi betaler dem penge hver månede.
Hvad fanden skal de bruge beta test til, hvis de aligevel ikke er klar?????.
jeg sad i kø i går i næsten 6 timer, før jeg kom ind og da jeg så endelig var kommet ind, så var spillet umuligt at spille. er det tuderrig at man gerne vil kunne bruge det produnkt man nu engang har betalt for og som man nu snart har betalt for hver månede i 10 år?
Samme her ventede 3 timer og så gik serveren ned så jeg har opgivet og venter 3 ugers tid måske bliver det bedre men det bliver aldrig helt godt på de mest populære realm de er bare for overbelastet
Ja, jeg har også haft store problemer med min garrison, men lag har ikke været så slemt igen synes jeg i forhold til da, jeg stod i min garrison og ville bruge min heartstone gik, der en halv time 😕
Så var der den anden nat, hvor jeg ventede godt tre timer på, at komme ind fordi serveren var fuld. Og det var ikke kun den ene server der var fuld. Det var samtlige på listen O.O
Har i også oplevet: Character not found? 😢 Pisse belastende ☹
Fedt imens, jeg har skrevet det her er, er der ventetid men knapt så meget, som i går :O
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Gamer_Kate d. 15-11-2014 16:19:21.
Hold da op hvor der tudes. Hvis i har tid til at vente i flere timer for derefter at gå online for at tude, så skulle ligge jeres penge der går til WoW til side og spare op til et liv i stedet for.
Hold da op hvor der tudes. Hvis i har tid til at vente i flere timer for derefter at gå online for at tude, så skulle ligge jeres penge der går til WoW til side og spare op til et liv i stedet for.
Nu tror jeg ikke du skal tage det så bogstaveligt når folk skriver de har ventet i op til 6 timer med loading af wow det køre sikkert i baggrunden mener det hedder multitasking 🤣