Dansk WoW WoD Guild - Argent Dawn

Spil d.  17. november. 2014, skrevet af Torment LM
Vist: 1545 gange.

Torment
 
Overclocker
Tilføjet:
17-11-2014 21:45:19
Svar/Indlæg:
463/62
Hejsa Allesammen som ser denne tråd ;)

Tjah som de fleste nu ved eller har set/lagt mærke til er der kommet en ny expansion til spillet World Of Warcraft også kaldt WoW.

Warlords Of Draenor.

Og derfor skriver jeg nu her.

Mig og 1 kammerat er gamle raiders fra TBC, WoTLK og Cata men synes begge MoP var noget mindre fedt, vi er nu startet igen pga. WoD og indtil videre synes vi det er et super fedt spil og generelt så er det bare sjovt at spille igen.

Så vi har lavet en ny guild og planlægger at raide i WoD et par gange om ugen, og tænkte lige på om nogle andre herinde måske ville join os?

Lidt om os.

Guild Leader: Jonas A.

Main: Frost DK, 2nd Feral/Healer Drood.

Officer: Kristoffer M.

Main: Frost DK, 2nd Feral Drood.

__

Vi leder efter alle slags personer, vi søger ikke kun raiders, vi vil forsøge at skabe et sjovt og underholdende community ingame, så om du er hardcore raider eller om du er casual gamer så er det lige dig vi leder efter.

Vi planlægger at bruge DKP til raiding

Vi planlægger egen guild website og TS (har en sekundær TS vi bruger nu (TS=Teamspeak)

Lyder som noget for dig? så skriv endelig, find mig ingame på

Valarina

eller skriv herinde.

OBS OBS OBS

Vi ser gerne man er over 16, hvis ikke over 18 helst.

(Vi er begge 20)


Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Torment LM d. 17-11-2014 21:54:01.
mfcods
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-11-2014 23:05:32
Svar/Indlæg:
4217/223
argent down 😛


Torment
 
Overclocker
Tilføjet:
18-11-2014 00:02:04
Svar/Indlæg:
463/62
Præcis ;)


DRAGONFORCE
 
Ny Bruger
Tilføjet:
18-01-2016 04:51:25
Svar/Indlæg:
1/0
Name: Henrik sørensen


Char: Drágonforcé


Class: Druid


Spec: resto and balance for daily quest



Jeg har spillet WoW siden 2007 bruger det meste af min tid på at udforske alle aspekter af spillet jeg kunne for at se, hvilken klasse jeg elskede, og hvad jeg nyder mest. Jeg er nu klar til at begynde at raiding efter jeg har set mig lidt om
jeg har ikke noget job pga sygdom ellers er jeg bare sammen med venner og familie når jeg ikke spiller wow som fylder det meste af min hverdag og weekend jeg er opvokset hos min mormor efter jeg blev taget fra min mor dag jeg var 1½ år gammel og der efter kom jeg på skolehjem i en alder af 11 år boede der til jeg var ca 14 og kom der efter i pleje familie som jeg stadig har kontakt til i dag eller så har jeg boet i kbh til en gang i 2008 hvor jeg mødte min kæreste som jeg flyttede ned til og har boet her i næstved lige siden jeg mistede min elskede mormor i 2007 og min mor i 2010 og min plejemor i 2012 så heldet er ikke lige på min side men jeg er typen der heller vil snakke med folk og lærer dem og kende igennem en samtale

håber det var svar nok om mig selv


Ja, jeg er meget fokuseret på at være en Raider i Legion og ønsker at sortere det ud. Jeg vil sige, jeg har kontrolleret dine guilds krav, og det ligner et fantastisk sted.


Tidligere Bosses dræbt: HM 7/7normal 7/7 heroic 6/7 mythic BRF 9/10 normal 9/10 heroic HFC 13/13 normal 13/13 heroic 5/13 mythic


Favorit Encounter: jeg nyder dem alle sammen for der er altid noget forskelligt og lave som healer på de forskellige fight


Har du har en fungerende headset og mikrofon? Absolut,


Hvad vil du finde den mest givende i spil? det hyggelige aspect og at man kan være sig selv når man mest har lyst til det og selv bestemme hvad og hvem man vil være sammen med


Hvad vil du finde den mest frustrerende? når folk ikke kan tage sig sammen og altid skal skabe problemer over ingen ting


About your character



Drágonforcé - Armory Link: http://eu.battle.net/wow/en/ch...


Alt Armory - Link: http://eu.battle.net/wow/en/ch...
Alt Armory - Link: http://eu.battle.net/wow/en/ch...



Attendance - 100% med mindre et familie medlem dør eller jeg selv gør

ps: jeg kan joine med en low lvl ind til jeg kan flytte min main over hvis det er ok ellers kan jeg hjælpe imens hvis i mangler en healer