Jeg har ikke opgraderet min PC i snart 4 år og føler at det er på tide. Hvad kan i anbefale hvis jeg skal have noget solidt grej der er fremtidssikret. Gamer typisk FPS, så det skal være noget grej der kan trække et læs.
Pris er umiddelbart ikke noget issue, men det skal gerne være mening med galskaben. Håber at i kan hjælpe :)
X99 og 5820K vil da ikke give ham mærkbar fordele frem for en i5 og z97 setup i games, jeg vil kunne se idéen hvis han skulle op og køre 3 eller 4 GFX-kort for at få flere PCI lanes, men der er 5820k også lidt amputeret.
X99 og 5820K vil da ikke give ham mærkbar fordele frem for en i5 og z97 setup i games, jeg vil kunne se idéen hvis han skulle op og køre 3 eller 4 GFX-kort for at få flere PCI lanes, men der er 5820k også lidt amputeret.
Tja, men hvis man vil have maks ydelse og fremtidssikret, og penge ikke er et problem så er X99 da mere interessant end z97+i5.
Vil man derimod gerne have en velbalanceret gaming computer hvor man får mest ydelse for pengene, så er jeg enig i at man skal vælge z97+i5.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Biostud d. 20-11-2014 12:30:40.