Ny Skribent
Tilføjet: 23-11-2014 08:11:11
Svar/Indlæg:
5679/460
til laser skal du ha en musemåtte der er ensfarvet :) ..
bare så du er obs på det .. men vis du vælger en gamer måtte så er der næsten ikke forskel på ydelse .. så kommer der and på størrelse og hvad materiale den skal være lavet af :)
Den bedste måtte jeg nogensinde har haft har været en Roccat Taito, den fås i alle mulige størrelser. Vil anbefale at du får en der er lavet af stof og som er fleksibel, det synes jeg er det rareste.
Du kan lige så godt holde resten i Corsair også. De laver rigtig gode stofmåtter.
Tjek deres MM200 ud. Den er helt på niveau med QCK Heavy og de andre populære måtter.
Roccat Taito er også OK, men som jeg skrev, hvorfor ikke holde det hele i Corsair. Jeg kan også godt li' Corsairs måtter fordi der kun er et meget lille Corsair logo i bunden:
Min gamle Steelserie Icemat, fra... jah... den er fandme gammel. Men den bliver jævnligt vansket med sådan nogle små portions spritservietter fra sygehuset, som de bruger til at spritte af med, ved blodprøver. Lige sådan en lille en, til hurtigt at tørre over med, efter endt brug, det holder min glasplade lækker og præcis. Og selvfølgelig med en dejlig Intellimouse 3.0.