På fredag er der black friday og der er jeg interesseret i en opgradering af min Asus PB298Q 21:9 2560x1080 skærm til en med højere opløsning (min 27"), dell U2713HM kunne være interessant pga et rigtig godt billede men er ikke så god til non hardcore gaming, der er min asus og dell U2414H skærm bedre pga lavere input lag
Har så tænkt på 2xDell U2414H skærme (så jeg har ialt 3, den sidste er pt monteret over min asus skærm) men det har jeg ikke plads til imellem min højtaler og selv om skærm kanten er smal (bazel) er den markant i midten
If the input lag was within our excellent range, this would have been one of the best monitors on the market right now, due to its competitive price point
Regner med min 1500kr for min asus skærm og max 2000kr oven i for en skærm hvis jeg beslutter mig for at opgradere, kommer også meget and på hvor gode tilbud der er, for er der ikke nogen gode tilbud på de rigtige skærme vil jeg ikke bare opgradere og betale normal pris, men det er kun black friday en gang om året.
Er der nogen skærme i vil anbefale?
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af gasolin d. 26-11-2014 17:39:33.