har jeg har en problem med min lydkort som er en soundblaster z det er når jeg sætter pcen til at slumre og jeg så kommer til bage igen og vil spille lidt, så er lyden væk
jeg har spurgt på deres egen forum, og en svaret noget med at disable inde i bios, men jeg kan ikke finde noget der inde der hedder realtek eller lign
også var der en der hentyde til et link hvor det her kom frem
Hibernate and Standby Mode Problems with a Sound Blaster Audigy 2
If the Audio Stream Recorder program is open, the system will not enter Standby or Hibernate mode. This is due to the program actively searching for Audio/Music streams.
To allow the computer to enter into Standby/Hibernate mode, the Audio Stream Recorder program must be closed.
Clicking on the Close (X) button will send the program to the task bar. Right-click the ASR icon on the Windows taskbar and select Exit to close the program completely.
Note: Product specification, technical or troubleshooting information are subjected to change. This is due to changes and/or updates in the new firmware/driver releases. Please refer to the web release notes in the download section for details.
Øh det hedder det jeg skrev: Creative Audio Stream Recorder - aner ikke om du har programmet åbnet eller kørende i baggrunden eller om det er åbent nede i systembaren.