Har lige lagt den ind,, og computeren ser den nu som en printer.. men shit, fatter jo ikke en skid af hvad der står,,
Men takker mange gange,, vil da lige prøve at kontakte dem, om der findes en version, jeg fatter noget af 🤡
for det ville da være nitten at skulle have en ektra computer stående, eller skulle til at lege med virtuel pc, bare for at få sin printer til at virke
#2 tænkte nok at den ville virke, meeeen nu er japansk bare ikke lige så nemt som engelsk. :no:
Jeg ved ikke om det er pga. manglende efterspørgsel, på det europæiske/ amerikanske marked siden at den ikke er udkommet. Eller om at de har glemt at der er kommet en opdatering og derfor ikke har fået den oversat eller udgivet.
HAr lige sat den til en xp maskine, hvor den virker..
indtil jeg finder en løsning på det windows 7..
Nu er næste problem bare at jeg ikke har brugt den i 6-8 måneder, pga af windows 7..
Det lader til at farven er tørret ind i selve printer hovedet,,, FUCK .. og . ja kunne sige mange grimme ting.. Har nu kørt 4-5 grundig rensninger, uden der kommer farve på papiret.. shit.. tror jeg har drabt den..
der er masser af farve i patronerne, og har endda prøvet at skifte den sorte,, men det er ikke en man bare lige skifter alle patroner på, for sjov, det er pæn dyre..
Nogen der har et godt råd, til dette ind tørret farve??