Altså, hvis jeg slet ikke KAN købe en 2560*1600 så giver det jo næsten sig selv. Ingen ny monitor til mig (lige nu).
For mig er en 16:9 skærm til Windows ikke god.
#3, Det skal _BESTEMT_ ikke være en ips skærm!! (læs lige #0 igen, hvis du tror jeg vil have det lo.. igen!!).
Men mit problem er altså, at ny skærm + nyt grafikkort løber op i over 10.000,-kr ☹ Og skærmen er så en 30" i stedet for en 27", hvilket for mig ikke er et plus, da man igen så har for store pixels. Faktisk ville jeg allerhelst have en 24"-25" med 2560x1600, men er klar over, ar det nok er umuligt. Egentligt underligt, da man kan købe en smartphone med en meget mindre skærm i Full HD, så man burde jo kunne købe en 24# med samme pixelstørrelse, hvor opløsningen så ville hedde ????*????
Tak for dine links i #4, Gasolin. Jeg er nok heldig med mit 770 Lightning, da deres boostOC lander på 1277Mhz (og det er det højeste DE har set, men jeg kan få mit op på 1308Mhz Boost (i.fl. GPU-Z) vha MSI Afterburner 🙂 . Det er faktisk eneste gang nogensinde jeg kan få et højere OC end det testerne kan få ud af deres udstyr 🤣