bundkort skal udskiftes også, kører pt atx og skal gerne have smidt alle herlighederne over i et coolermaster elite 110 i. det bliver tight, men der bør være plads - og plads nok til et par noctua 92mm blæsere på siden og så en 140mm i fronten. dem har jeg allerede.
har studeret mig frem til at der skal udskiftes til wd red-harddiske. det bliver et tight fit i kassen, og der skal så enten en prolimatech samuel 17 med en noctua blæser. er btw ikke noctuafanboy, men de virker og så er de brune! kæmpeplus!
umiddelbart lyder en i5-4570t ligeså fornuftig som en i5-3770t, pengene er det mindste problem;) ram er der også styr på, 2 x 8gb crucial ddr3 ballistix sport.
her i bathytten er det vigtigste parameter varmeudviklingen, i mit tower (cooler master silencio 452) er der smidt en scythe mugen rev 4 på og så en stor blæser, som træder ind ved høje temp. den heatsink kan være i eksempel et fractal design node 304, men der er ikke plads til grafikkort så pga min 160mm fanless atx-psu. ak ja, problemstillingerne er mange, men jeg prøver ihærdigt at finde en brugbar middelløsning, hvor varmeudvikling og størrelse er så lille som muligt uden at skulle bruge onboard gpu.