Jeg har problemer med min usb drev. Den sletter pludselig nogle filer andre gange alle filer automatisk. De kan være på usb´en i nogle dage andre gange få timer... jeg er mega lost. Jeg kan ikke finde svar på google. Håber nogle kan hjælpe. Der er tale om både store og mindre filer der bliver slettet. Mapper bliver bevaret, kun indholdet bliver slettet.
For nogle år siden blev der solgt en stak som hed sig at have 1 størrelse, men i virkeligheden rummede mindre - selvom der stod det rette når man så efter på fx pc. Det lyder som om at det kan være sådan en du sidder med i hænderne?
Muligvis, jeg købt den for fler år siden men ikke rigtig brugte den. Problemet er at det er nogle gange mindre og andre gange større filer jeg smider i. De er der nogle tid og kan bruges. Efter (som regel) nogle timer senere forsvinder de.
EasterKanin - Ja det fik jeg lært efter mange irriterende forsøg på at finde ting i den :) Blev skuffet og sur en del gange pga. spild af min tid samt skuffelse over at jeg ikke kunne finde hvad jeg søgte. Den blev nærmest voldtaget i brug, dog viste jeg ikke at den ville blive slidt op på den måde. Nu har jeg da en ide om hvad der forgik med den, tak for det :)