Hejsa HwT Jeg søger hjælp til at vælge den bedste computer for pengene til omkring 2500kr Den skal primært bruges til Web browsing, HTPC, mails. Der skal sættes 2 skærme til den.
Jeg har en kammi der har en gammel Nuc (i5 3xxx series) og han har været ovenud tilfreds med hans. (hans forbrug ligner dit meget, streaming af film + alm htpc brug, og musik(spotify) afspilning osv.
så, så længe du mindst køber en model med en I3´er, så tror jeg ikke du skal være bange for mangel på preformance.
bare sørg for at du kan få en hurtig wifi(900mbit+) eller kablet 1gbit løsning på den. Da det nok er laveste fællesnævner til hastighed i dit hjem(altså efter din alm internet speed).
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Fearless Angel d. 09-12-2014 21:11:49.
Hvis du læser et par reviews vil du se at denne AMD-løsning løber i cirkler omkring i3 (den følger faktisk med i5-2500K i grafik- og multimedieopgaver). Den er bedst til pengene i denne klasse.
Uanset om I giver kassen for CPU'en eller ej, så tag SSD'en fra SanDisk.
Det er den eneste der er sluppet gennem nåleøjet hos PC-Syd (EUC Syd's IT-afdeling). De installerer dem i hundredevis og de gider ikke at se maskinerne igen. 🙂