Skal se den på søndag i 2D. Jeg er egentlig ikke til 3D. Jeg har prøvet en del gange, men det ér bare ikke mig. Jeg er bare glad for at imperial for en gangs skyld viser den i 2D, så vi ikke er henvist til en lille sal.
Må tilslutte mig 2D holdet. Bliver træt i hovedet af 3D generelt synes jeg. Så Avatar i 3D, der sad jeg bare og ventede på det var slut. Har det lidt som om jeg har haft briller på og set TV med (bruger normalt ikke briller).
Hobbit filmene var de første, og eneste, med det nye HFR 3D, den største forskel ligger i 48 fps, fremfor 24. Normal 3D synes jeg også giver en dårlig oplevelse, fremfor 2D. -Især i scener med meget action går det helt galt. HFR 3D kan gå an, skal se filmen på lørdag, så må jeg se om min mening ændre sig :D Havde valgt at se den i 2D, hvis det ikke var fordi den kun bliver vist i de helt små sale...
Well, bogen Hobitten er på små 300 sider, som de så har brygget 3 lange film på. Så der er nok delte meninger om filmene, lad os bare sige de har været kreative med at fylde hullerne ud 😲
Jeg kan godt lig 3D, men kræver at filmen er lavet til 3D. Ellers er 3D effekten en halv sløj opblevelse.
Jeg så Avatar i sin som er en film der er lavet til 3D i biffen i sin tid i 3D og det var en fed opblevelse.
Jeg har så efter følgene set 3 film i 3D men som ikke er lavet til 3D som bl.a. er 2 transformer film. Og det var ikke nogen speciel opblevelse. faktisk skuffet.
Så frem over ser jeg kun film i 3D som er lavet til 3D. Ellers bliver det 2D. Det andet bliver man bare skuffet over gang på gang.
Må tilslutte mig 2D holdet. Bliver træt i hovedet af 3D generelt synes jeg. Så Avatar i 3D, der sad jeg bare og ventede på det var slut. Har det lidt som om jeg har haft briller på og set TV med (bruger normalt ikke briller).