Er der nogen som ved om Coolerkit er gået på Juleferie? bestilte ved dem i Torsdags men har stadig ikke fået min vare. Har endda sendt dem en mail om hvornår jeg kan forvente levering, men den har de ikke varet på.
jojo men vi er alle mennesker, kan jo være mange der har bestilt torsdag, så har de først set din ordre fredag, og sender måske først idag, det har trods alt været weekend.
Tror det er fordi de har travlt.... Der har nemmelig været optaget på telefonen hver gang jeg har ringet...... Men derfor skal jeg jo stadig bruge min dims!!!!!! :(crazy-smiley):
#11 Det må da være at forvente at der kan komme forskinkelser i disse tider, både grundet leverandøre der skal levere bestemte mængder, travlhed hos coolerkit og ikke mindst post danmark har nok også en del at se til.
Ordrer lavet inden kl. 15.00 bliver normalt afsendt samme hverdag som de er bestilt, såfremt alle varer er på lager.
Hvis man skriver dette, burde man måske at gøre som man skriver. Det er vel ikke en politiker som er indehaver af coolerkit? I så fald skal i bare ignorere hvad jeg skriver.
Det er fair nok med længere leverings tider. Men så burde man skrive noget andet under levering..?
Som alle ved, så er det bare at tage fat i os ved coolerkit, eller fange mig her på siden, så skal jeg nok svare Jer :)
Vi har super travlt, og derfor vil der også være ventetid på telefonen om på mail, det må forventes, når alle vil købe julegaver, og have råd om det ene eller det andet :)
Grunden til at denne pakke ikke er dukket op ligger ved PostDk. Pakken er sendt, som brev, og derfor kan vi ikke følge den.
Inden vi blot sender en ny pakke afsted, så venter vi altså lige frem til torsdag, da postDk lige skal have en chance for at gøre noget - det er helt normalt at det kan tage en dag eller 3 mere for at postDK lige kommer frem med et brev i denne tid.
Håber det besvare det godt nok, ellers siger I bare til! ❤
Jeg har snakket med #0, både her og på alm. arbejds mail, så vi har også styr på det, synes bare lige jeg vil sige der herinde også, så I ikke tror at vi bare slapper af og drikker gløg ;) 😀