Skal have et mobilabonnement, da jeg dropper min firma-mobil grundet de ikke "tillader" android :(
Men er i tvivl hvad jeg skal vælge? Jeg taler sjældent i telefon. Så det er nok datatrafikken jeg bruger mest. Men aner ikke hvor meget jeg skal have. ser Oister har 5gb for 89kr/mdr mens telmore har 10gb/mdr for 99 kr. http://mobilabonnement.dk/
er det ikke umiddelbart telmore jeg skal have? Hvor meget datatrafik bruger man typisk. og hvad sker der når man har opbrugt sin kvote?
kommer vel an på hvor meget du rejser... jeg har fx. 3 (4gb for 99) og når jeg er på sommerferie og vinterferie, så er det fedt at kunne sørfe over at :)
Oister. Har bla. haft CallMe, Telenor og Nettos egen. Men Oister (Ejet af 3) Det virker sgu. Flere af mine venner/kollegaer har lynhurtig 4G. Det er hurtigt (når det virker) mit 3G virker altid 🤣
personligt vil jeg vælge et 3 produkt.. Kundeservice ved de ikke hvad er... og regninger har de heller ikke styr på... og HVIS det endelig skulle være skulle det klar være zenji.dk da det er lidt sjovt....
for mig personligt er der intet andet end telenor det virker hvergang og man kan altid få fat i dem.
Oister er et forfærdeligt produkt. Du kan ligeså godt abonnere på TDC's datterselskaber for du kommer til at være på TDC's netværk 90% af tiden medmindre du er i hovedstadsområdet eller bor i Aarhus midtby. Der er SÅ dum dækning (og KUN 3G og 4G dækning, 3 ejer ikke noget GSM netværk og har meget plettet dækning generelt).
Oven i det skal din telefon 'roame' sig ind på TDC's netværk når 3's dækning ikke rækker. Nogle telefonantenner har lidt svært ved at skifte, og blive på roaming (hvis den får snerten af et 3 netværk som ikke kan dække alligevel f.eks.), så du vil nok opleve en del udfald og røde kryds oppe i signal baren.
Jeg blev religiøst hos OiSTER meget længe, da jeg synes jeg fik utroligt meget for pengene i pakken. Er nu skiftet til Bibob og der får jeg en lidt dårligere pakke men MEGET bedre dækning (Telenor og Telias netværk er slået sammen) og 4G med i pakken. De har lige givet mig 3GB ekstra data permanent, så jeg har 10GB nu hvilket jeg er fint tilfreds med. Fair priser.
Jeg har haft telmore i mange år. Det er godt til prisen.
Telmore er sådan set bare TDC. Da TDC opkøbte Telmore i sin tid.
Har haft Telmore før og efter TDC købte firmaet. Det ændrede ikke så meget ud over blever dyrere, da TDC købte firmaet for forbrugerne. Det var meget lidt dyrere...
Jeg har skiftet fra telmore til TDC i dag. Jeg køber en fast TDCpakke til 430 kroner for tv, internet og mobil. Det er billigt og nemt have det samlet et sted.
DR-licens er så ved siden af de 430 kroner. igen, så er de danske kannaler betalt igennem licensen end gennem prisen til TDC.
Tv siden: alm. danske tv-stationer betalt gennem licensprisen til Staten/DR Discovery diverse tyske og svensek enkelt norsk
det ser ud til jeg fra Januar har på mobil følgende: 6 timers tale 3 gb data 3000 sms/mms
for samlede 430 kroner i måneden.
stadig TDC er godt nok til prisen. Selv om de har skruet 2 gb ned på abonment og priserne op med 30 kroner. Eneste firma giver kunder mindre for pengene i Januar. Kunderne skal betale mere i nye år. Forståret TDC startegi, ville oprindeligt have haft Stofa Fibrenet...
Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af Shadowhunter d. 28-12-2014 13:00:04.