15 kg appelsiner og 10 kg clementiner. Det får vi vært år.
Så har vi noget lykkehjul hvor jeg vandt første præmien i år, som er 30 flasker rødvin, 6 flasker hvidvin, en flaske flydene medicin (fernet branca) endnu 15 kg appelsiner og to æsker klejner.
Så der er nok til at starten på et misbrug og masser af C vitaminer. Skide godt 🤣
1 flaske rødvin fra Syd Australien. 1 lille flaske portvin. 2 Cocacola glas fra Riedel. 1 fl. 25cl. Cocacola. 1 fl.25 cl. Cocacola light. 1 lille pose frugt vingummi. 1 mellemstort honningkage hjerte.
Lidt det samme som jeg fik sidste år. Men jeg kan dog ikke beklage mig, da min tidligere arbejdsplads afskaffede julegaverne og jeg efterhånden har erfaret mig, at det ikke er alle der får en lille gestus for deres gode stykke arbejde.
Når men jeg fik et fint kort, hvor der stod alt gik godt bla bla bla samt en party telt. Ja i læste rigtigt, har fået et party telt HA HA, hva fanden sker der. :D Men når, havde nok ikke forventet noget så det er vel bedre end ingen ting. 😎
Fik en kasse med 2xrødvin 1xportvin 1x noget lækkert olivien olie 1X et monster stort macipenbrød, 1x noget middelhavs salt bandet med et eller andet, det lugter i hvert fald meget grimt..
Rekord i år med største julegaver for mit ved kommende. Jeg har arbejdet 2 ugers tid for min chef. Langt overgået ibob i esbjerg.
Fået stort julefrokost. Kasse Carlsberg jule øl 24 stk, 2,9 kg chokolade. Det meget godt gået for ugers arbejde. Plan er arbejde for min chef i 3 måneders tid. Jeg se omtager uddannelsen. Virker til ufaglært er meget alm. I firma.
Frygter lidt de vil trække fra i min kontanthjælp. Ved ikke om lovligt få firma gaver på kontanthjælp. Det er ikke underligt folk på kontanthjælp generelt ikke må tjene penge ved siden af støtten.
Jeg har trods alt 1000 kr luft i budgettet om måneden overlever nok. Kontanthjælps satsen er pænt højt sat.
fik 2 gode rødvin og en masse mandelværk med diverse overtræk og chokolader i så´n en fin kvalitet.. well.. smagte da godt :) kæresten fik en endnu bedre en. B&O hørebøffer, 1 flaske jack samt lidt diverse også... :) Mmm Jack !