Det minder lidt om EVGA Hadron Hydro Bare i en større udgave. EVGA Hadron Hydro, skal man dog købe et Vandkølnings sæt til, og det er også dyre.
Men jeg gad godt at se de Radiator, som der sidder i det HEX GEAR Kabinet. Det er da meget flot lavet. Det kunne være fedt hvis at de lave et kabinet til mITX.
Skal nok lige se et review inden jeg beslutter mig. Er dog nok mest interessret i at høre om kabinettet at stabilt. Jeg har et Parvum systems 1.0 lige nu og det er lavet af sådan noget akrylplastik og det er så skide ustabilt!!! Derfor har jeg kig på 350D, men skal da lige se om dette skal med i overvejelsen, skal dog kunne tage vandkøling med 2x240mm radiatorer.
Alle kabler kan køres på bagsiden hvor harddiske også sidder. Der er 3.4 cm plads, så det burde være rigeligt 🤣
Glæder mig til at se dig bygge i det.
Kabinettet er bygget omkring en solid metal konstruktion. Tro mig, det er som en kampvogn. Det vejer også derefter. Hvis man er en tilhænger af ultra lette kabinetter, så er vores nok ikke lige sagen.
Så smider du bare et ekstra blankt sidepanel i kurven når du bestiller. Der vil både blive solgt ekstra side med vinduer, og uden vinduer.
1 x 360 i op til 40 mm tykkelse + 1 x 240 i op til 40 mm tykkelse.
Dog kan du sagtens monterer 80 mm tykke radiatorer hvis du bare tager top-coveret af. Der er også gode muligheder for 140 mm radiatorer hvis man gider skære lidt, eller vente på at vi laver et mount til 140 mm :)
#pOPE, hvor langt er i med udviklingen af kabinetter til andre formfaktorer? Da jeg synes det ser skide fedt ud, men jeg kører ATX, og så har jeg selvfølgelig også lige 2x5.25" 😛
#31 matx er sku lige så fint i mine øjne som atx er... Folk der endelig vil have 3way sli går alligevel efter 2011 og 6 kernet cpu'er... Matx er perfekt til 1-2gfx 🙂 Er spændt på at se en build log med dette kabinet..
Vi er ikke engang startet:D Men ATX og Mini itx er planlagt. Dog skal du nok ikke holde vejret for længe, da vi gerne lige vil have m-atx versionen ud på markedet først.
Det syntes vi dog ikke. Mikro atx tilbyder de samme features som atx, pånær de ekstra pci porte. Og da størstedelen af markedet kører med 1-2 grafikkort, så mener vi mikro atx er den mest optimale form faktor.
Det ser spændende ud, men jeg er ikke voksen nok til at undvære de optiske drev. Så var der en der skrev: Hvorfor sidder start knappen i bunden? Der er selvfølgelig fordi at sådan et flot kabinet, skal stå oppe i øjenhøjde, og ikke nede i mørket. 🙂 Så passer det lige med power knappen der forneden.