Jeg har fundet et billigt surround anlæg med seperate komponenter og skal have noget højtalerkabel,jeg vil derfor høre hvor tyk et kabel jeg som minimum skal bruge til baghøjtalerne,jeg ved av connection sælger noget billigt kabel http://www.av-connection.dk/?M... men er i tvivl om tykkelsen,jeg tror jeg vil købe 25 meter til bag højtalerne og 3-4 meter til front højtalerne og centerhøjtalerne, max 30 meter til max 200kr (skal være hvidt).
Hvad tykkelse skal jeg vælge og er der andet hifi kabel end det billige fra av connection som i vil anbefale
Skal bruge ca 25meter til baghøjtalerne (skal ihvertfald være langt nok så jeg ikke mangler 2-3 meter når det hele skal sættes op) og ca 3-4 meter til front og center.
Kablet til baghøjtalerne skal op ved loftet ca 2 meter,forbi en skyde dør ca 5-6 meter og ned 2-3 meter + det løse så 10+ skal det være pr baghøjtaler
(købte de sidste i sort til en meget god pris da av connection har dem til 599kr for 2 stk, normal pris hos av connection 1099kr, så jeg kunne ikke lade være sammen med den sony reciver elgiganten har på tilbud, der var udsolgt men kunne købe den til de 999kr og så få den når den er på lager i januar)
Har rent faktisk haft en sony surround reciver og nogen lige så små fronter,baghøjtaler og center højtaler, så avatar på blueray og den en højtaler gik i stykker kørte så 2.1 og senere købte jeg et fornuftigt 2.0 sæt som blev brugt sammen med en brugt subwoofer fra jamo (den som passer med sattelitterne) som jeg pt bruger til min pc.
Sattelitterne,jamoerne som jeg har købt har jeg hørt før med den subwoofer jeg har og som passer sammen, sættet gør det rigtig godt, kan godt savne at kunne sætte en god film på dvd afspilleren og så tænde for surround anlægget og skrue lidt op for lyden