Er du rar lige at smide en pm om hvad navn han brugte? Lyder rigtig meget som en anden bruger har på siden jeg stødte ind i tidligere på året
Omend det var årets sidste dag er det ikke hans internetnavn jeg havde interesse iEr du rar lige at smide en pm om hvad navn han brugte? Lyder rigtig meget som en anden bruger har på siden jeg stødte ind i tidligere på året
Wasdawarrior, som overskriften påpeger,
hans navn står til slut i første post.
Omend det var årets sidste dag er det ikke hans internetnavn jeg havde interesse iEr du rar lige at smide en pm om hvad navn han brugte? Lyder rigtig meget som en anden bruger har på siden jeg stødte ind i tidligere på året
det borgerlige navn står i sidste sætning af #0, som ikke er redigeret, så er ikke sikker på hvilket navn du søger hvis det ikke er brugernavn eller borgerligt navn...... Hvis det er numerologisk korrekte navn så er det ikke oplyst 🤣