Usb 3.5 harddisk boks der aut slukker,tænder ved tilslutning af kabel

HDD/SSD/RAM d.  02. januar. 2015, skrevet af gasolin
Vist: 812 gange.

gasolin

Elitebruger
Tilføjet:
02-01-2015 00:11:33
Svar/Indlæg:
5506/640
Har kørt med min pc uden min larmende 3.5" 2tb wd green og det fungere fint.

Skal have mig en usb boks til en 3.5" harddisk så den kan tilsluttes når jeg har brug for den, vil gerne have en der aut tænder når man tilslutter usb kabel til computeren og aut slukker når man tager usb kablet ud af computeren.

Hvad kan i anbefale, den skal være billig.

Er i tvivl om hvilken harddisk bokse der aut slukker for strømmen(harddisken) når man tager usb kablet ud af computeren, for jeg gider ikke gå hen til den hver gang jeg vil tænde slukke for den, da den skal stå så langt væk fra min pc pga støjen at jeg nok som minimum skal bruge et 5 meter lang usb kabel.
Springer

Elitebruger
Tilføjet:
02-01-2015 07:48:14
Svar/Indlæg:
765/28
Køb en strømskinne og slut alle dine enheder på den, så bliver det hele slukket når din PC slukkes. Så er der heller ikke standby strøm på skærm, og diverse andre strømforsyninger du har sluttet til.

gasolin

Elitebruger
Tilføjet:
02-01-2015 11:32:16
Svar/Indlæg:
5506/640
Når harddisken kun skal være tilsluttet engang imellem og skal slukke når jeg tager usb kablet ud af computeren som med en 2.5 usb harddisk(så vidt det er muligt).

Så skal jeg bruge en usb strømskinne til en usb harddisk (købe en hvis jeg ikke har en) som slukker når computeren gør og ikke når jeg ikke skal bruge harddisken + jeg skal bruge et langt usb kabel til harddisken men også til usb skinnen eller langt usb kabel fra harddisken og så et langt strømkabel.

Klump

Elitebruger
Tilføjet:
02-01-2015 11:45:14
Svar/Indlæg:
447/2
Tror desværre ikke det er muligt at finde en 3.5" USB Harddisk som tænder og slukker med computeren, med mindre man bliver en strømspareskinne. Grunden er at en 3.5" Disk bruger langt mere strøm end en 2.5" Disk :/

gasolin

Elitebruger
Tilføjet:
02-01-2015 11:56:41
Svar/Indlæg:
5506/640
Det gør den her, den slukker og tænder,slukker aut sammen med computeren

Sådan en usb harddisk er jeg også ret sikker på slukker og tænder aut da der ikke er nogen tænd og sluk knap på harddisken,på boksen

Men nu er det så også en usb 3.5 hardisk boks jeg søger

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af gasolin d. 02-01-2015 11:57:27.