Nu har jeg ikke fuldt alt, og læst alt, men så dog det var en Packard Bell.
Har en ven som købte en helt ny packard bell. 2 Uger efter, døde laderen. Så at du/i sidder og kaster mudder over strømforsyningen, må i selv styre, jeg bare, de kan dø fra dag til dag, hvad der er endnu værre er du stolt siger den er 2år og altid har virket fint.
Motoren i min har også virkede fint i 10år, men pluslig vil den ikke starte, men det 100% sikkert motoren ikke fejler noget, det må være noget andet, evt. pæren i højre forlygte som er gået.
Det jeg vil frem til, er at en lader kan gå i stykker, måske lukker den ampere igennem, og måske lyser lamper, men hvis den lukker nok igennem til pc ved der sidder en lader i, er ikke lig med at den lader virker. Et batteri kan også dø, jeg fik en bærbar af en ven til at lave. Viste dig han uden at have lagt mærke til det, sad med bærbar hvor den ene del af batteriet var sprunget og faktisk buler ud til alle sider, den viste ikke fejl, men det virkede ikke.
Det sagt, så er Packard Bell for det meste, ret skrabet og billige produkter, så der er muligheder.
Din ram, er næste mulighed. Men med det sagt så kan CPU'en ligeså godt være fejlen. Har mødt mange sjove fejl på bærbare igennem tiden, dog er fleste af dem med HP.
Svaret blev redigeret 5 gange, sidst af Pierre3400 d. 06-01-2015 11:32:02.