Superbruger
Tilføjet:
04-01-2015 13:59:02
Svar/Indlæg:
278/42
Hej gutter,
Jeg smed følgende op på recodere, men jeg tænkte at jeg lige ville forhøre jer omkring det samme, da jeg ved at en del af jer også sidder med god lyd såvel som hardware :D
Jeg har været nede og lytte til et par højtalere og jeg tænker at mit nye setup skal bestå af følgende:
Front: 2x Dali Lektor 6/8
Center Dali Lektor LCR
Bag: 2x Dali Lektor 1/2
Da dette vil være mit første "rigtige" Hi-fi setup, så har jeg ingen anelse om hvad jeg skal vælge af receiver og sub.
Hvad der angår receiver, så går jeg ud fra at det min. skal være med 5,1 support (duh 🤡 ) og gerne noget trådløst bluetooth connection - resten kender jeg desværre ikke så meget til.
Jeg er helt på bar bund angående Sub'en, men gerne noget i tilsvarende klasse af højtalerne.
Anlægget skal bruges til film via min Panasonic ST60 50" TV og masser af musik via min PC samt diverse trådløse apparater (Andriod, iPhone, etc.).
Jeg har pt. et problem med at streame DTS lydfilter via mit TV og Serviio, så jeg skal nok ud og have en media player a la WD TV Live, med mindre at receiver'en fås med lign. funktion?
Budget? Ja, det er jo spørgsmålet. Det ville være fedt hvis man kunne holde receiver'en på 3-4000,- DKK eller under. Skulle man nu kunne få noget "helt vildt" for lidt ekstra, så er jeg da interesseret i at høre om det.
Jeg ser frem til at høre jeres forslag og skulle i have spørgsmål om andre kriterier, så skyder i bare løs.
/hampen