Så kan en familie endelig downloade,stream 4k film (om end der måske ikke er så meget endnu)og børnene kan samtidig sidde på facebook,spotify,skype uden hastigheds problemer
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af gasolin d. 07-01-2015 15:29:21.
Tjah. Jeg ved ikke hvor meget konkurrence det er. De fleste fibernet udbydere jeg har set, tilbyder synkroniserede forbindelser, dvs. samme upload som download. Jeg vil stadig helst sidde på en 100/100 forbindelse end de 100/30 som TDC siger de vil komme med, og som sandsynligvis bliver mega dyrt.
Tjah. Jeg ved ikke hvor meget konkurrence det er. De fleste fibernet udbydere jeg har set, tilbyder synkroniserede forbindelser, dvs. samme upload som download. Jeg vil stadig helst sidde på en 100/100 forbindelse end de 100/30 som TDC siger de vil komme med, og som sandsynligvis bliver mega dyrt.
Der er mange som ikke kan få fibernet og betale ca 5000kr for etableringen hos tdc det er jo ca 1 års internet fra stofa og yousee.
Jeg har stofa, men kun mulighed for tdc ca 40/10 (havde ustabilitet med 50/10) og så mobiltbredbånd, intet fibernet.
Om man har brug for 100 mbits i upload er forskelligt men sikker på mange ville kunne nøjes med 30 mbit i upload, men 10-20 er ikke meget, især hvis man arbjeder hjemmefra med store filer og ikke kan få fibernet
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af gasolin d. 07-01-2015 15:47:22.
#4 hvis det er tilfældet, så spørg da din arbejdsgiver om muligheden for en vdi istedet. Der er du ikke afhængig af båndbredde, men istedet stabilitet og fornuftig svartid.
Jeg sidder selv med en 50/5 fra Fullrate, fordi der ikke er lagt fiber ned i min del af Odense. Da jeg boede i Jylland sad jeg med en 40/40 fiber forbindelse, og må sgu indrømme at jeg savner det grusomt. 🙂
Fint Ned med priserne, så kan det være jeg kan kommer op på en 100/100 istedet for den 50/50 jeg har nu for de samme penge eller måske billiger 😀 Waoo er min udbyder
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Polle68 d. 07-01-2015 17:30:59.
Det kan man, forskellen er når alle andre har svartider på 30 til 60+ eksempelvis i spil så sidder jeg stadigvæk med en svartid på ca 2-25/30 max i hele europa og 0% loss/jitter.
Selvom folket streamer i huset eller henter med 100mbit+. Det kan du ikke på cobbernet eller antenne net.
Kan se dit netværk ikke er stabilt 2% jitter.
Sidder selv i Jylland.
CPH
Oslo
Tyskland
England
Rusland
Svaret blev redigeret 6 gange, sidst af wazer d. 08-01-2015 00:59:53.
Er ellers rigtig godt tilfreds med min stabile fiber fra stofa der har kørt uden nedbrud de sidste 6 måneder, ligesom den i min gamle lejlighed kørte klippe stabilt i 2 år 🙂
Men min erfaring med netop fiber selskaberne (Stofa/SE og Waoo) er at det afhænger sygt meget af hvor du er henne fysisk i landet, det er jo dit lokale elselskab som står for konfigurationen af udstyret, ergo kan din oplevelse med waoo svinge voldsomt alt efter hvor i landet du er.