NVIDIA SHIELD 32 gb

Mobil og Tablet d.  10. januar. 2015, skrevet af nymka
Vist: 2176 gange.

nymka
 
Superbruger
Tilføjet:
10-01-2015 15:43:15
Svar/Indlæg:
140/162
hej er der nogen som ved hvordan jeg kan få mit sim telefonkort til at virke på min tablet sim kortet virker fint i min mobil og jeg kan også sende sms fra min tablet men kan ikke gå på nettet med min tablet. min tablet virker fint med trådløs netværk.

Bossmann_dk
 
Superbruger
Tilføjet:
10-01-2015 17:05:40
Svar/Indlæg:
463/25
Hej, mit gæt må være fordi din tablet mangler opsætningen til internet/data, skal jo bruge indstillingerne deri for at vide hvilken server der skal bruges.kan du sende mms via tablet?. det burde du heller ikke kunne. Ved ikke lige hvordan det skal opsættes, men google burde kunne svare for dig 🙂.

Ala' dether.

Sådan henter du indstillinger for internet og MMS
Fra Startskærm, tap på .
Find og tap på Indstillinger > Mere... > Internetindstillinger.
Tap på Acceptér. Når indstillingerne er hentet, vises i statuslinjen, og mobildata slås automatisk til.
Hvis indstillingerne ikke kan overføres til enheden, skal du kontrollere mobilnetværkets signalstyrke. Flyt til en åben placering uden forhindringer, eller gå tættere på et vindue. Prøv derefter igen.
Sådan kontrollerer du, om mobildata er slået til eller fra
Tap på på Startskærm.
Find og tap på Indstillinger > Mere... > Mobilnetværk.
Kontrollér, om afkrydsningsfeltet Mobil datatrafik er markeret eller ej.
For manuelt at tilføje internet- og MMS-indstillinger
Fra Startskærm, tap på .
Find og tap på Indstillinger > Mere... > Mobilnetværk.
Tap på Navn på adgangspunkt > .
Tap Navn, og indtast et navn, som ønsket.
Tap på APN, og indtast navnet på adgangspunktet.
Indtast al anden information, som kræves. Hvis du ikke ved, hvilken information, der kræves, skal du kontakte din netværksoperatør for flere oplysninger.
Tap, når du er færdig, på , tap derefter på Gem.