#1 Ha ha 😲 Jeg er på ingen måde smidt bag over af SX4. Den er blot realistisk i forhold til budgettet og afgifter. Om det er mere konebil end en berlingo eller andre familiecontainere er nok en vurderingssag.
Jeg vil mene jeg har styr på hvad en SUV er, men ordet agtig kommer da jeg er velvidene om at en Kuga, Toureg, Xtrail, Landrover smadre de andre krav jeg har om afgift, økonomisk og ca. 150.000.
#2 I min verden ruller forstadskvinden rundt i en stor familiecontainer mens papa tager SUV'en 😉
Men ja det praktisk tænkte jeg nemlig var hvis den var høj, så jeg ikke har rygskade når jeg er 40.
#3 Verso'en har jeg prøvet, den er lækker, det er nok mere det jeg fortolker lidt som en familiecontainer. Men jeg er åben for forslag, så den ryger med i overvejelserne. Audi JA TAK, men har ikke of får aldrig råd til sådan en bil.
#4 C MAX tror jeg tog kørekort i en af de første modeller af dem, er det ikke også lidt af en familiecontainer, gad vide om en barnvogn kan kastes ind bag i den? Touran er jeg nok mere på, men ved ikke om den bliver for dyr?
#5 Ja, har selv kigget på den, de er alt for lækre. Men afgiften på dem er også lidt høje, og det er kun diesel modellerne der køre fornuftigt på literen.
#7 og #8 Dem kigger vi lige på.
#Alle, jeg er ved at finde ud af hvor meget der skal spares op, så der går nok et års tid endnu inden det bliver aktuelt, jeg er kan bare godt lide at bruge lang tid på at vælge det der passer mig bedst. Fik en råd om en Peugeot 2008 Crossover, der er sku heller ikke helt dum.