Største problem er, når det langt om længe kommer, så ligger ALT info om spillet klar fordi det har været på konsol så længe. Jeg spiller det p.t på PS4, og gider ikke have det til pc når det kommer. Men man kan godt mærke online at fleste blev trætte af spillet på PS3 og Xbox360.
Hvis hackerne skulle tage en for holdet... Hack rockstar games og gør det til opensource, så skal spillet nok komme hurtigere, og de svin kommer ikke til at få ret meget indtægt på det.
8 kernet recommended. Gad vide om det så også kan udnytte HyperThreading, desværre står en i5'er kun som recommended hvis man kører Intel, men man kan vel håbe...
8 kernet recommended. Gad vide om det så også kan udnytte HyperThreading, desværre står en i5'er kun som recommended hvis man kører Intel, men man kan vel håbe...
Mon ikke.... Hmm, lader til mit gamle 580 stadig kan lege med...
Jo det er da æv det er udsat, men altså jeg er glad for de overhovedet laver en PC version og de forhåbentligt brugt tiden fornuftigt på at optimere den 🙂
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Temp d. 13-01-2015 19:32:15.
Endnu mere grund til at hente en cracked version fremfor at købe spillet... Nu har jeg ventet på det i hvad? 1 år må det vel være efterhånden.. Få nu fingeren ud og release lortet altså.. 😐
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af kedde2007 d. 14-01-2015 02:15:56.