Det passer ikke hva du skriver :)
Der er MANGE som har den opfattelse, at BARE deres PSU har 650W, så kan den trække deres system.
-Det er også rigtigt, hvis producenten/byggeren bruger de rigtige komponenter og derved får maksimum ud af det.
Men det er bare ikke sådan det hænger sammen. Jo mere avanceret komponenter, og jo bedre kvalitet, det koster.
Og det er vel de færreste som vil give 500kr mere for en PSU, når man kan få en "magen" til på 650W, til mindre penge.
Det skal sidde på rygraden, at når man skal købe sig en PSU, så er det HJERTET i ens system, og køber man en ORDENTLIG psu fra starten, så kan den holde resten af ens liv, medmindre lynet har haft fat i den. -Det kan jo ske for alle.
Jeg har en 870W PSU fra Sølvsten, og den har pt. formået at trække ALT hva jeg har spændt for den, de sidste 6-8år.
Og jeg har haft Vapochill, SLI, og godt OCet ram, bundkort, cpu og grafikkort.
Og det er så her, at mange tænker... årh.. det kan 870W sku da ikke trække!!!
Jo... det kan den nemlig, for den levere 109A fordelt over 3linjer.
Men jeg kunne ligeså godt have haft en 870W psu, som kun leverede 40-60A, og så kunne den nok ikke klare alt det.
Så.. JO! nok er Watt antallet et fingerpeg, men det er Alfa og Omega, at man få kigget på, hvor mange Ampere psuen levere, og i så fald på hvor mange linjer.