Dvs,man skal have w7,w8 installeret for at hente w10? Ingen ren installation? Har heller ikke forstået det med gratis opdateringer?
nå ?
Kan Windows 10 noget mangler i forhold til 7 ?
2020 vil 7 blive sikkerhedsopdateret.
#10 Tror du ikke bare du er fanget ind af forbrugerræset, og danser efter industriens melodi?
Skifter du også tlf. hver år?
Jeg synes Win 7 er godt, og det løser mine opgaver, så hvorfor købe nyt?
Min oldnordiske tlf. er fra 2011 og klarer sig fint her alle disse mange(4)år efter den var toppen af poppen. 😉
#10 Tror du ikke bare du er fanget ind af forbrugerræset, og danser efter industriens melodi?
Min oldnordiske tlf. er fra 2011 og klarer sig fint her alle disse mange(4)år efter den var toppen af poppen. 😉
Jamen jeg giver dig helt ret, jeg hopper med når det kan lade sig gøre.
Win7 er for gammel, se det nu i øjnene, længere er den ikke. Jeg har 2 maskiner som er 1 meter fra hinanden og win7 er oldnordisk, sådan er det.
Jamen jeg giver dig helt ret, jeg hopper med når det kan lade sig gøre.
Win7 er for gammel, se det nu i øjnene, længere er den ikke. Jeg har 2 maskiner som er 1 meter fra hinanden og win7 er oldnordisk, sådan er det.
Jeg har Windows 8, men har stadig til gode at finde fordelen ved det ift. Windows 7.
Nogen der kan komme det nærmere end bare "ramme markedet til foråret" - trænger gevaldigt til en format C, men vil da helst vente til 10'eren er tilgængelig og gøre det samtidig?