Hvis jeg skulle ud at have et 970 i dag, så det ingen trivl EVGA ! Ingen begræninger på software som der er på Msi i dag 😕 men hvis du ikke går op i overclocke så bare vælg et
Så alle anbefaler det de selv har købt eller hvad? 🤣
De mest populære er vel Asus Strix, Gigabyte G1 og MSI Gaming. Men Komplett har et EVGA ACX 2.0 til 2595 så det var nok også en mulighed, hvis du vil spare lidt..
Gigabyte gtx 980 skulle larme noget så forfærdeligt ved load, om custom fan profil kan ændre på det ved jeg ikke men gtx 980 larmer og slukker ikke for blæseren ved lav belastning,load Det gør et gtx 960 det er meget støjsvagt. Om et gtx 970 larmer eller er midt imellem et gtx 960 og gtx 980 og om det slukker for blæserne ved lav belastning ved jeg faktisk ikke (ca 10 db i forskel er meget)
Tror asus og msi er lige gode om det med hensyn til coilwhine
Asus kortet er 1 db meget mere støjsvag ved belastning og kan så vidt jeg kan læse mig frem til kun trække 3 skærme, men pga det er billigere end msi kortet ville jeg vælge det
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af gasolin d. 25-01-2015 14:12:59.
Jeg har et MSI, bryder mig personligt ikke om at blæserne stopper. Det er bare tanken der gør det.. Mit kører 28%(650RPM) i idle, hvilket holder kortet under 30c i idle.