Jeg har gang i et salg og har forblændet mig i en Asus rog skærm men den er muligvis solgt og så har jeg fået tilbudt en bytter for noget der ligner en monster fed skærm men jeg aner ikke noget om isp paneler...
Jeg havde selv valgt IPS'en, selvom mange gamere nok vill være uenige. Har selv gamet på IPS i en del år nu uden problemer. også FPS som CS:GO osv. Det klart hvis man har vænnet sig til 120hz så er det måske lidt svært at vænne sig til en 60hz 6ms skærm igen, men dog ikke et problem hvis du alligevel kører 60fps jo
De har skruet prisen helt vild op, den har kostet det samme som qnix. Det var en skærm som var meget efterspurgt, dog den model kun med DVI input da de kan oc. Så høre lige personen om det er den med kun DVI, så skal du snuppe den med det samme.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af gabbo d. 26-01-2015 19:19:08.
Kommer an på hvor man handler. Ved proshop og komplett er der ingen problemer med, så længe du pakker den forsigtig op og afprøver den, evt ikke pile det folie af som nogle gang sider forskellige steder på skærmen
Var det ikke en idé at vente lidt? Der er masser af forskellige skærme på vej med de nye AHVA 1440p paneler. Det er IPS-lignende billedkvalitet, men med 120-144 Hz i 2560x1440.
Jeg har en IPS skærm, BenQ, og jeg er ikke vildt imponeret over IPS. Det har flotte farver, men der er lige det problem der hedder "IPS glow" :no: Jeg tror ikke jeg vælger en IPS skærm igen, selvom jeg også er fristet af den 27" benQ du nævner.