Det er en voldsom storm i et glas vand, man skal virkeligt ud i meget specielle situationer før det bliver et problem, har endnu ikke oplevet spil hvor det ikke virker, men testprogrammer kan selvfølgelig konfigureres til at det driller.
Men dumt Nvidia ikke bare var ærlig fra starten, det havde sparet dem en del "bad press"
Så må de jo enten tage kortene tilbage eller betale nogle penge tilbage, fordi det er jo ikke rimelig at man har betalt fuld pris, for et kort der ikke opfylder deres spedition.
Ud over at det naturligvis er en fodfejl af nvidia ikke at have 100% styr på deres præsentation, så er det jo stadig fine fine grafikkort - også til prisen.
Jeg klager i hvert fald ikke over mit ASUS Strix.
Polarfar 😎
Gad vide om der også er probs med GTX 970m så? De har som regel kun 3GB og 48 ROPS så vidt jeg ved.
Hva er de håber med at opnå med det petition? Mange håber åbenbart at nvidia vil komme ud med at alle kan lave free upgrade til gtx 980, eller betale lidt for det.
Du vil give Nvidia "et hak i tuden", men køber Nvidia igen? 😕
Hvorfor tror du at Nvidia har 10.000 ingeniører til rådighed ?
De har 8,8k ansatte i 2014. Ud af dem er der nok en del papirnusser og nogle, som markedsføre deres produkter osv.
Men, Ja det er da en trist fejl. Håber på at de finder en fornuftig løsning på problemet. Ellers så er der nok en del mennesker, som kunne finde på at masse sagsøge Nvidia.
Har lige sendt en mail til komplett og forhørt om problemet samt evt. returnering.
Har lige sendt en mail til komplett og forhørt om problemet samt evt. returnering.
Kjang på hol.dk har af deres support fået at vide, at de (komplett) godtager RMA'er på GTX 970 som følge af hele problematikken.
Jeg skal høre dem om jeg evt kan RMA mine 3 kort og lave et "step up" til to GTX 980 kort.
Kjang på hol.dk har af deres support fået at vide, at de (komplett) godtager RMA'er på GTX 970 som følge af hele problematikken.
Jeg skal høre dem om jeg evt kan RMA mine 3 kort og lave et "step up" til to GTX 980 kort.
Jeg ringede af ren nysgerrighed til komplett hvor jeg købte mit MSI tilbage i september. Der fik jeg at vide at de ikke tager kort retur eller gør noget før nvidia kommer med en melding. Så umiddelbart er det ikke muligt.
#45 Har du evt pålidelige kilder til det? Jeg sidder selv med et kort jeg er lidt træt af nu.
#81 Nej, ROPs og L2 cache står ingen steder, og i teorien har kortet 4GB.. 🤡
God humor 🤣
https://www.youtube.com/watch?...