Som så mange andre installerede jeg samsung performance restoration og det virkede. Nu et godt stykke tid efter tjekker jeg med HD Tach og jeg syntes at jeg har fået et dårligt resultat, som om at samsung performance restoration er blevet virkningsløs. http://peecee.dk/upload/view/4... Er der andre som er ude for noget ligende. Crystaldisk info siger at alt er i orden. Mit system er: Bundkort: AsrockAM1H-ITX Apu: Amd Athlon 5350 Ram 8 GB. Windows 8.1
Tak for linket Silver Jeg har 3 sådanne SSD´er. Jeg har en intel 520 180 GB, der for nylig er kommet i overskud. Ville egentlig havde solgt den, men måske skulle man bruge den istedet for 840 evo´en.
#2 med 520eren vil du i hvert fald ikke opleve de problemer da firmware osv er testet grundigt før frigivelse, men synes hellere du skulle sælge den billigt til mig :yes:
Jeg har læst at man kan bruge samsung performance restoration en gang hver 2-3 måned og det skulle klare det, men det er da bare for tossed. Brugt priserne på 840 evo må da også tage et ordenligt dyk, skulle man da mene.
Om der er problemer med 850 EVO, det ved vi vel ikke noget om endnu? Den har jo ikke været i handel så længe. Pro'en har, men 840Pro har jo heller ikke problemet SVJV.