Hehe sgu godt spørgesmål... den er så fucking tung at jeg blive helt træt 😴 bare ved tanken om at jeg måske skal til lan-party her i april månedet, for første gang, siden 2009 fordi jeg ikke orker at bære den ud af huset 🤣 tro den vejer omkring 40 kilo 😲
Køre sgu nok en sækkevogn helt ind i soveværelset efter den, når vi kommer til april 😀
PS. nu har jeg vejet dyret, den vejer kun 25.2 må jo være blevet slap mine gamle dage... siden den føles som den er 15 kilo tunger men køre stadig en sækkevogn ind efter den :yes:
Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af Sjakalen d. 29-01-2015 14:24:59.
#4 Det er også en god ide. Arbejdestilsynet i Danmark ser helst man ikke løfter over 20 kg fra jorden. Du løfter forkert osv. kan hurtigt ødelægge ryggen.
Igen en alm palle vejer 20+ kg, så svært ikke løfte mere end de 20 kg. Prøver på skåne min krop ved bruge løfteudstyr.
Hvad min pc vejer ?, hm nok under 20 kg vil gætte på, men tror ligger sted mellem 10-12 kg...
det er lidt irrelevant, da den ikke virker tung...
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Shadowhunter d. 29-01-2015 14:58:26.
Mit Xigmatek Elysium vejer 15.4 alene - Med vand og hardware og alt det løse ender jeg nok over 30... Nok ikke meget ide i at slæbe den på vægten :P får bare en fiber..
Jeg piller sidder, front og top af min, bare for at spare vægt når jeg løfter på den. Tør ik gætte, men tung er den med 2,x liter vand i, 18blæsere, 2 pumper osv osv osv
#30 Jeg savner godtnok ikke mit, magen til klods skal man sgu lede længe efter 😛 det var jo et helvede når man skulle til lan, men det var jo det man skulle have dengang 😀
Moderator
Tilføjet: 20-03-2015 15:40:22
Svar/Indlæg:
3863/538
Pas. Det er ved at være længe siden at jeg sidst havde mit 25-binds leksikon på vægten...Det er godt nok gået fløjten med de regelmæssige vejninger...Beklager...